M'n telefoon is kapot gegaan en dit nu net op een moment dat ik niet heel breed zit. Ik ben, tot ik wat meer geld over heb, dan ook op zoek naar een erg goedkope telefoon die ik in de tussentijd kan gebruiken. Heb niet veel eisen: Whatsapp moet erop kunnen en wil m'n mail kunnen checken. Prijs echt zo laag mogelijk; liever geen tweedehands. Importeren uit China is op dit moment niet echt een optie, kan niet echt een maand zonder telefoon zitten.
of je kijkt even 2 tellen in de pricewatch en sorteert op de goedkoopste android telefoon: pricewatch: LG Optimus ME P350 Zilver
Kijk eens in het Shopping Forum, algemene aanbiedingen topic: simpele LG, na aftrek van alle kortingen ongeveer 30 euro, zover ik 't begrepen heb (zelf niet besteld) en simlockvrij.
Of als je toch nog een beetje snelheid wil, kijk dan eens naar Chinese smartphones. JiaYu G3 bijvoorbeeld.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Uhm ja... Een LG van €30,00 is niet echt vergelijkbaar met 'n JiaYu G3 van €200,00
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pagina: 1