Toon posts:

Geheugen ruil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb ff een vraagje, weet iemand of er winkels zijn Amsterdam (e.o.) die bijv. 2x256MB willen ruilen tegen 1x 512MB.
De 1e DIMM heb ik bij mijn pc gekocht in jan. 2001 en de 2e DIMM in Maart 2001. Allebei 133Mhz, wel van verschillende merken.
Heb namelijk maar 3 SDRAM sloten op mijn plank (A7V) en als ik nu nog meer wil uitbreiden dan kan dat nog 1x en daarna niet meer. :(

Verwijderd

nope er is geen een winkel die dat doet

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
PC Oké?

Verwijderd

Topicstarter
Geen andere winkels?
Ik zit er nu namelijk aan te denken om er nog een reepje van 512 MB bij te zetten, als dat 150,- gaat kosten that is. Heb ik 1GB aan geheugen, maar dan is mijn plank vol en daar heb ik geen trek ik. Wil er misschien later nog wel 1 bij zetten, als het bijv, 60,- kost (net als 128MB nu) >:)

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

hmmz....ik bedoel als je 512 heb moet je al heel blij zijn als je 1024 heb spring je toch gewoon een gat in de lucht

meer heb je over 3 jaar nog niet nodig
(dan kan je later beter alles verkopen en ddr of rimm halen)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Winkels doen dat niet. Je kunt je oude reepjes verkopen en dan een nieuwe 512MB kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz.. lame dat ze dat niet doen dan. Of je moet weer toevallig een goede kennis hebben werken in zo'n winkel. Nou ja, misschien willen mijn ouders die zooi dan wel overkopen ofzo, hebben ze ook wat extra geheugen in hun pc's.

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Dan mag je nog wel wat meer gaan ruilen en ook nog upgraden, je kunt niet meer dan 768 Mb standaard SDRam op een KT133/a gebruiken.

Alleen met Registered SDRam modules kun je meer dan 768Mb installeren.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Natuurlijk is dat niet lame van ze. Als jij een computerwinkel zou runnen zou je dat toch ook niet doen?

Ze moeten toch geld verdienen!!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Huh? In de specs van mijn A7V staat gewoon dat er tot 1.5GB op kan, staat verder niet bij dat dat van een bep. merk moet zijn.

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 14:24 schreef awraeven het volgende:
Hmmz.. lame dat ze dat niet doen dan. Of je moet weer toevallig een goede kennis hebben werken in zo'n winkel. Nou ja, misschien willen mijn ouders die zooi dan wel overkopen ofzo, hebben ze ook wat extra geheugen in hun pc's.
Lame is dat jij bij de aankoop een foute beslissing hebt gemaakt. Jij bent dus verantwoordelijk! |:(

Verwijderd

Topicstarter
euhz.. nee hoor. (flamen sucked btw) Heb eerst in Januari 256MB gekocht toen ik deze pc kocht, was toen echt een hoop geld voor mij.
In Maart/April was het geheugen gelijk een stuk goedkoper en kon ik door een meevaller er nog 256MB erbij kopen.
Dus heb het niet in 1x gekocht, want dan had ik denk ik 2x 128MB gekocht als ik echt geld wilden uitsparen. :)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 22:50
Op donderdag 07 juni 2001 14:42 schreef Tijger het volgende:
Dan mag je nog wel wat meer gaan ruilen en ook nog upgraden, je kunt niet meer dan 768 Mb standaard SDRam op een KT133/a gebruiken.

wat is dat joh registered sdram??? nog noooooooit van me hele leven gehoord nie dat ik al lang leef maar okey

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 07 juni 2001 14:42 schreef Tijger het volgende:

Oh nee >:)
Dan mag jij mij vertellen waarom die van mij het dan wel allebei doen (2*512 MB) en windows en alle andere programma's ze ook zien/gebruiken.
Het enige programma wat dat niet doet is 3DMark 2000 en 2001. Die denken dat ik 256 MB heb :)
Pagina: 1