Hallo Tweakers,
Ik heb sinds vandaag een domein gekocht met een jaar webhosting bij webhosting.nl.
Nu was alles geregeld, de ftp was up, sql was up en ik kon gaan beginnen.
nadat ik inlogde via ftp zag ik het volgende:
/ <- root
/"domeinnaam"/
/"domeinnaam"/index.html
Ik opende chrome en ging ik dus naar mijn domein, en er stond een mooie voorbeeld pagina.
Terug naar Filezilla en haalde ik index.html weg, uploadde mijn eigen voor een test en ik kreeg gelijk:"403 Forbidden"
"403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server."
Ik snap er geen zak van wat er gebeurd is, wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik heb alle access op 777 gezet en nog krijg ik de error..
Wat kan ik doen? Ik heb mappen aangemaakt zoals:"www, public_html, pub" maar niets werkte, ook niet als ik het in root zette.. wat heeft deze noob fout gedaan?
Ik kreeg ook met control + z mijn gedelete file niet terug, ben ik screwed? Ik heb ze al gemailed maar dat zal waarschijnlijk wel even duren voordat ik een reply krijg
/*edit*
Ik heb ook een .htaccess file geprobeerd te maken en verschillende files geprobeerd zoals start.html, index.html, homepage.html maar niets werkte.. ik google wel door maar ik kan geen concreet andwoord vinden
groet,
Kevin
Ik heb sinds vandaag een domein gekocht met een jaar webhosting bij webhosting.nl.
Nu was alles geregeld, de ftp was up, sql was up en ik kon gaan beginnen.
nadat ik inlogde via ftp zag ik het volgende:
/ <- root
/"domeinnaam"/
/"domeinnaam"/index.html
Ik opende chrome en ging ik dus naar mijn domein, en er stond een mooie voorbeeld pagina.
Terug naar Filezilla en haalde ik index.html weg, uploadde mijn eigen voor een test en ik kreeg gelijk:"403 Forbidden"
"403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server."
Ik snap er geen zak van wat er gebeurd is, wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik heb alle access op 777 gezet en nog krijg ik de error..
Wat kan ik doen? Ik heb mappen aangemaakt zoals:"www, public_html, pub" maar niets werkte, ook niet als ik het in root zette.. wat heeft deze noob fout gedaan?
Ik kreeg ook met control + z mijn gedelete file niet terug, ben ik screwed? Ik heb ze al gemailed maar dat zal waarschijnlijk wel even duren voordat ik een reply krijg
/*edit*
Ik heb ook een .htaccess file geprobeerd te maken en verschillende files geprobeerd zoals start.html, index.html, homepage.html maar niets werkte.. ik google wel door maar ik kan geen concreet andwoord vinden
groet,
Kevin
[ Voor 20% gewijzigd door xheroxkefx op 06-11-2012 21:59 ]
-