Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Facebook like resulteert niet altijd in updates in timeline*

Pagina: 1
Acties:

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hi All,

Allereerst geen idee of dit hier thuis hoort.. Ik heb een vraag: ik mis de optie bij mijn likes om te abboneren of subscriben. Met als resultaat dat ik dus sommige verslagen van bijvoorbeeld bedrijven niet zie.

Vandaag 4 mensen gevraagd de volgende pagina *een* pagina te liken (zie spam)

2 hadden direct daarna via een tijdlijk en dan likes de button subscribe of abboneer daar en konden zelf selecteren of ze de update's in hun nieuwsoverzicht willen weergeven of niet. En 2 (waaronder ik) hadden die button niet. Ik ontvang dan ook niets wat er gepost word door die gebruiker.

De vraag iemand een idee waarom ik die button abboneer mis? Heb nu al 2 uur zitten zoeken maar kan niet vinden wat ik zoek.. Kan het zijn dat het nog niet naar iedereen uitgerold is? Of heb ik ergens een instelling verkeerd gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 06-11-2012 21:52 ]

nieuwe pc samenstellen = leuk

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Sorry @ mod, was niet de bedoeling... dit was wat ik getest had.

nieuwe pc samenstellen = leuk

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:22

samo

yo/wassup

Ik zit nu al twee dagen na te denken over een passende topic-titel maar ik begrijp jouw vraag echt niet. Dus wellicht zit ik er naast met mijn poging. Klopt het dat als jij liket, je verwacht dat een pagina in
Wellicht heeft het te maken met het verschil tussen een update en een pagina te liken?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ehm samo, je verhaal is zelf ook niet duidelijk geworden :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.