Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ADSL Modem met telefoon support

Pagina: 1
Acties:

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 12:47
Hallo mensen,

ik zit hier met een abbonnement van Tele2. Bij dat abbonnement zit een, in bruikleen aangeboden, router. Alleen dat ding maakte constant problemen. Ik had besloten om een nieuwe router te bestellen, wat uiteindelijk Netgear RangeMax WNR3500L is geworden. Alleen was ik vergeten op te letten dat er een modem bij moest.

Gezien ik het een beetje zonde vind om deze router, die het prima doet, weg te doen vraag ik aan mijn medetweakers of ze misschien een goede ADSL modem kennen. Het punt is alleen dat er ook een ingang voor een telefoon in moet zitten, net als bij onze huidige router. Ik weet zelf verder niet waar ik dan op moet letten.

Weten jullie hier raad mee?

P.S. Volgens mij heb ik dit op de verkeerde plaats gepost, nietwaar?

[ Voor 5% gewijzigd door ClementL op 07-11-2012 00:09 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

De eerste serie waar ik aan denk zijn de FritzBox-en. Dan heb je direct een modem/router, waardoor je losse apparaat (toch) eventueel kan komen te vervallen.

Of je ergens speciaal op moet letten weet ik niet zeker. Wij zitten bij Online, waarbij een eigen modem een probleem is. Bellen werkt bij hen op basis van het MAC-adres, en dat weigeren ze aan te passen naar iets anders dan het MAC-adres van het door hun geleverde modem. Check Tele2 dus even daarvoor :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 18:31

FeaR

In GoT we trust

ClementL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:40:
P.S. Volgens mij heb ik dit op de verkeerde plaats gepost, nietwaar?
Ik denk dat dit inderdaad wellicht beter past in Internet & Netwerken. Ik zal het topic daar dan ook even heen zetten voor je. En wel specifiek in Internetproviders en Hosting. Kan overigens zijn dat ik fout zit :$

CEA > IH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kan zijn dat een eigen modem gaat werken, maar dan heb je wel de VOIP-settings nodig van Tele2. En de vraag is maar of ze die willen uitleveren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes