Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scythe Mugen 3 rev.b schroef stuk

Pagina: 1
Acties:

• Noeandee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 17:57
Goedeavond,

Ik hoop dat dit geen al te stomme vraag is, maar ik heb bij het aandraaien van één van de schroeven van mijn nieuwe koeler deze kapot gedraaid. Vraag me niet hoe, want ik heb ze wel stevig aangedraaid maar niet hard, maar desondanks zit mijn koeler maar vast met drie schroeven :(

Nu doet de koeler het wel, alleen ben ik een beetje huiverig met ocen omdat hij niet 'goed' vastzit. Weet iemand toevallig waar je zulke schroeven zou kunnen krijgen?

Ik heb een plaatje toegevoegd en alvast bedankt!

https://skydrive.live.com/redir?resid=C948EB9363E98EC7!873

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 15:38

Fordox

00101010

wil je ook een foto maken van hoe hij er nu bij hangt?
zon schroefje valt makkelijk te vinden bij de lokale gereedschapboer/bouwmarkt.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 13:50

0scar

MacIJver

Weer je zeker dat het alleen de schroef is, en niet ook het moertje? Simpele oplossing is een nieuw moertje en boutje te halen bij de doe het zelf of model hobby speciaal zaak.

Je zou ook kunnen proberen om de leverancier/fabrikant eens aan te schrijven.

Manusjes van alles kunnen multitasken

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Als ik jou was zou ik gewoon even met Scythe contact opnemen en hun vragen voor een nieuw setje schroefjes.

http://www.scythe-eu.com/en

• Noeandee
Hoi, bedankt voor al jullie reacties!

@Fordox: Aah, ik dacht dat het speciale schroeven waren, die je verder nergens krijgen kan. Ik zal idd eens kijken bij de bouwmarkt met de installatie-handleiding in de hand. Daar staat namelijk op wat voor soort schroefje het is.

@Oscar: Ja is het is de schroef en niet een moertje. Het is de schroef die door het moederbord heen gaat en de backplate en het blok verbindt. Hij heeft een vernauwing in het midden en daar is die gebroken.

@Roel1966 Ik ga ze zo idd eens bellen. Misschien sturen ze zo'n setje gratis op. Ik heb echt geen extreme kracht uitgeoefend op dat schroefje en bovendien las ik overal dat je ze stevig moest aandraaien, zodat het blok goed contact maakt met de processor, dus ik neem niet aan dat het erg fragiele schroefjes zouden moeten zijn.

• Noeandee
@Iedereen: Mijn probleem is al opgelost. Scythe stuurt me gratis een zakje schroefjes toe :)

Dear Mr. Snippe,

many Thanks for your request and and your trust in our products.

We send you a new set of screws today.

I don't recommend to mount the cooler only with 3 screws. It can (not must) be , that the cooling performance is very low and/or could be that this mounting makes damages on Mainboard or CPU.

Please don't hesitate to contact me if you have any question or require further information.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:36

D4NG3R

kiwi

:)

Topservice van een bedrijf met topkoelers :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Helemaal geen stomme vraag, wel een vraag op de verkeerde plek. Een Scythe Mugen is geen processor, moederbord of geheugen, maar een koeler, en die horen in Cooling.

Move PMG -> COO

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1