Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen. Zal vooral GW2, nieuwe RTS en nieuwe RPG games zijn. Spelen op 1 scherm (1920x1080)
Heb nog nooit aan overclocken gedaan maar wil dit wel gaan proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 1300 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb nog niks dus monitor en kast met alles er in heb ik nodig. (muis en tobo zit niet in het budget)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Wil graag dat het systeem zo klein mogenlijk is en ook zo stil mogenlijk. Hij komt in de kamer te staan dus van daar.
De bedoeling is om er 1 high end kaart in te zetten en over een paar jaar vervangen voor een nieuwe dus geen SLI of Crossfire.
Nu heb ik nog een paar vraagjes:
- Op dit moment heb ik 2 kaarten in de lijst staan de Gigabyte GV-N670OC-2GD en de Club3D Radeon HD 7970 royalKing nu is mijn vraag welke is beter of is het verschil zo klein dat het te verwaarlozen is?
- Zijn er nog componenten die meer bang for buck zijn dan dat ik in mijn lijstje heb staan. (Wel in de gaten houden dat het systeem stil en klein moet zijn.)
- Na mijn inzicht moet het allemaal wel gaan passen in de kast of heeft er iemand andere ervaringen mee?
alvast bedankt
Ik wil vooral gaan gamen. Zal vooral GW2, nieuwe RTS en nieuwe RPG games zijn. Spelen op 1 scherm (1920x1080)
Heb nog nooit aan overclocken gedaan maar wil dit wel gaan proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 1300 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb nog niks dus monitor en kast met alles er in heb ik nodig. (muis en tobo zit niet in het budget)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Wil graag dat het systeem zo klein mogenlijk is en ook zo stil mogenlijk. Hij komt in de kamer te staan dus van daar.
De bedoeling is om er 1 high end kaart in te zetten en over een paar jaar vervangen voor een nieuwe dus geen SLI of Crossfire.
Nu heb ik nog een paar vraagjes:
- Op dit moment heb ik 2 kaarten in de lijst staan de Gigabyte GV-N670OC-2GD en de Club3D Radeon HD 7970 royalKing nu is mijn vraag welke is beter of is het verschil zo klein dat het te verwaarlozen is?
- Zijn er nog componenten die meer bang for buck zijn dan dat ik in mijn lijstje heb staan. (Wel in de gaten houden dat het systeem stil en klein moet zijn.)
- Na mijn inzicht moet het allemaal wel gaan passen in de kast of heeft er iemand andere ervaringen mee?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Gigabyte GA-Z77M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Club3D Radeon HD 7970 royalKing | € 381,80 | € 381,80 |
1 | Gigabyte GV-N670OC-2GD | € 370,- | € 370,- |
1 | Fractal Design Define Mini | € 82,- | € 82,- |
1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zilver, Zwart | € 189,- | € 189,- |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 35,95 | € 35,95 |
1 | LG BH10LS38 Zwart | € 68,49 | € 68,49 |
1 | Super Flower Golden Green SF-450P14XE | € 65,80 | € 65,80 |
1 | Samsung 830 series 256GB | € 149,95 | € 149,95 |