Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stevig werkpaard gezocht, 750 euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik ben op zoek naar een stevig werkpaard.
Het ding moet tegen een stoot kunnen, en wordt nogal eens gebruikt in "vuile" (buiten) omgevingen, dwz, in de buurt van zand en zaagsel enzo. De bouw van de laptop is dan ook zeer belangrijk.
Qua gebruik zal het voornamelijk office werk zijn, txt verwerken en excell. Daarnaast wordt er af en toe op gefotoshopt, of een flyer ofzo ontworpen. Geen heel heftige foto/video bewerking verder. Heel af en toe eens een filmpje kijken. Veel internet uiteraard.
De specificaties zijn dan ook niet heel belangerijk, dacht zelf aan een dual-core processor, minimaal 4 gb werkgeheugen, en de mogelijkheid om uit te breiden met een SSD. Ik ga er van uit dat een SSD bij aanschaf voor deze prijs al aan de te dure kan zal zijn. Maar voor de degelijkheid lijkt een SSD me gewoon goed.

Zoals ik al zei, het ding gaat dus wel eens mee naar buiten, en wordt overal gebruikt en heehn gespleept, ook waar niet altijd stroom is. Goede Accuduur is dus ook van belang. Een laag gewicht is fijn, maar geen eis, dit dus omdat bouw wel goed moet zijn. Grootte, minimaal 14".

Ik heb goede verhalen gehoord over Thinkpads van Lenovo, qua bouw. Maar ik kon in de reviews nu niet persé iets goed vinden. Misschien dat er merken zijn die ik niet ken, maar die goed zijn?

Ik hoop dat iemand iets kan aanraden, ook 2e hands voor deze prijs is goed, als het apperaat nog in goede staat is uiteraard.

is dit wat? Lenovo G780-M842YMH of dit? Lenovo Thinkpad Edge E520