Wanneer registreerde je jezelf?
minder dan 2 maanden geleden?
Dan ben je niet meer geregistreerd, zie de rest van de meeste topics hierover, voor het hoe en wat..
minder dan 2 maanden geleden?
Dan ben je niet meer geregistreerd, zie de rest van de meeste topics hierover, voor het hoe en wat..
En de search werkt ook niet hier omdat ze een raid probleem hebben.
Als ik een nieuw account aanvraag zegt ie dat het email adres door iemand anders is gebruikt. MIJN adres? door wie dan? Ik had de 1e keer een andere adres ingevuld
En als ik wil dat ie de pass opstuurt zegt ie dat de login info niet klopt.
Volgens mij is er best iets kapot ofzo hier??
Greetz PePe
Als ik een nieuw account aanvraag zegt ie dat het email adres door iemand anders is gebruikt. MIJN adres? door wie dan? Ik had de 1e keer een andere adres ingevuld
En als ik wil dat ie de pass opstuurt zegt ie dat de login info niet klopt.
Volgens mij is er best iets kapot ofzo hier??
Greetz PePe
Yupz, maar als je 2 maanden geleden geregistreerd was, geldt ook je password van 2 maanden geleden...
Ik kan ook niet inloggen op t.net. Tenminste ik word wel ingelogd maar dan kan ik niet posten (reden: je moet ingelogd zijn
) Ik heb een reg datum van vorig jaar ofzo dus dat zal het niet zijn neem ik aan 
edit:
Laatste maal wachtwoord gewijzigd: 9 februari dit jaar...
Laatste maal wachtwoord gewijzigd: 9 februari dit jaar...
Heeft iemand dan een verklaring waarom ik alleen met mijn password van 1 week oud kon inloggenOp vrijdag 01 juni 2001 10:57 schreef ACM het volgende:
Yupz, maar als je 2 maanden geleden geregistreerd was, geldt ook je password van 2 maanden geleden...
Hmz. Mijn pass is al 1,5 jaar hetzelfde...
Dus die doet het ook nog.
Hoewel hij wel een aantal keren is gereset, en weer aangepast naar het pass wat ik altijd gebruik op T.net.
Dus die doet het ook nog.
Hoewel hij wel een aantal keren is gereset, en weer aangepast naar het pass wat ik altijd gebruik op T.net.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik moest mij ook weer opnieuw aanmelden bij GOT (geen probleem natuurlijk) maar wat ik nog vreemder vindt is dat ik al twee plaatjes in mijn profile heb staan zijn dat voorbeelden ofzo
btw is een gast die er als een soort dracula uitziet (hij is eruh lelijk
) iemand een idee?
Ondanks dat ik in maart geregistreerd heb, was ik als user toch helemaal gedelete???
Mijn profile is dus ook helemaal weg. En heb dus een nieuwe aangemaakt. Hoe gaat dat straks als jullie SG e.d. weer gaan verbergen. Ik had daar altijd wel toegang toe. Maar omdat ik me nu opnieuw heb aangemeld moet ik dan eerst iets van 50 posts hebben ??? Of hebben jullie hier een andere oplossing voor ?
Al het goeie.......
Pagina: 1