Beste allemaal!
Gisteren heb ik de Mede8er MED1000X3D besteld om morgen aan te sluiten op mijn samsung D6200 Tv.
Nu wil ik de Samsung HT-E5500 home cinema set er bij kopen om het af te maken.
Alleen heb ik nog nooit met een mediaspeler en home cinema set gewerkt. Nu heb ik de volgende vragen:
- Hoe kan ik de home cinema set het beste aansluiten? want op mediaspeler zitten veel audio uitgangen en de bluray speler zal ik amper gebruiken
- Is aansluiting van cinema set op mediaspeler zonder kwaliteitsverlies?
- Met welke uitgang behaal ik de hoogste kwaliteit?
- Is het misschien verstandiger en goedkoper om totaal iets anders te halen op het gebied van geluid?
(de bluray speler die bij de set hoort heb ik niet echt nodig)
Ik wil deze set graag hebben omdat het door consumentbond gekozen is als beste keus en beste koop en ik goede recensies er over lees.
Ik hoor graag van jullie
Gisteren heb ik de Mede8er MED1000X3D besteld om morgen aan te sluiten op mijn samsung D6200 Tv.
Nu wil ik de Samsung HT-E5500 home cinema set er bij kopen om het af te maken.
Alleen heb ik nog nooit met een mediaspeler en home cinema set gewerkt. Nu heb ik de volgende vragen:
- Hoe kan ik de home cinema set het beste aansluiten? want op mediaspeler zitten veel audio uitgangen en de bluray speler zal ik amper gebruiken
- Is aansluiting van cinema set op mediaspeler zonder kwaliteitsverlies?
- Met welke uitgang behaal ik de hoogste kwaliteit?
- Is het misschien verstandiger en goedkoper om totaal iets anders te halen op het gebied van geluid?
(de bluray speler die bij de set hoort heb ik niet echt nodig)
Ik wil deze set graag hebben omdat het door consumentbond gekozen is als beste keus en beste koop en ik goede recensies er over lees.
Ik hoor graag van jullie