Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

In sommige situaties worden USB apparaten extreem heet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem en ik heb geen idee hoe het kan en of het normaal is. Soms worden USB's of USB apparaten extreem warm. Ik heb bijvoorbeeld een USB soundcard omdat mijn onboard soundcard nogal slecht is, maar als ik dan mijn portable speakers ga opladen via USB en aangesloten laat aan mijn soundcard, dan wordt mijn soundcard gloeiend heet. Als ik de speakers gebruik terwijl ze opgeladen zijn dan is er echter niks aan de hand.

Om het wat duidelijker te maken:
De speakers zijn portable en die moet ik regelmatig opladen omdat de speakers werken op een accu. De accu moet worden opgeladen via USB. Als ik de speakers tegelijkertijd oplaad en in gebruik neem, dan wordt mijn soundcard heet.

Ook heb ik een keer een geluidsversterkertje ertussen gezet die ik ook moest opladen via USB, en opnieuw wordt mijn USB soundcard extreem heet als ik het niet loskoppel van de geluidskaart.

Het lijkt wel of een deel van de stroom die gebruikt wordt voor het opladen van de USB apparaten naar de geluidskaart gaat waardoor die extreem heet wordt.

Iemand die kan helpen?