Toon posts:

Forum voor (digitale) fotografie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

welk forum is het meest geschikt om bovenstaand onderwerp aan te snijden? Of zou een nieuw forum hiervoor op zijn plaats zijn?

Of vindt de GoT-er dat er op deze fora geen plaats voor is?

groet, Patrick

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52
AV

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kan eventueel ook in W&G (Graphics). Vooral als het om bewerking gaat, er zitten nogal wat Photoshoppers daar :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52
Tom, ik zie in je profiel dat je met een site van jezelf bezig bent, maar hoe zit het nu met Sitechecks?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 10:46 schreef dennisdotcom het volgende:
AV
Ja, zat ik ook aan te denken, maar aangezien voor al de digitale fotografie zo in opmars is zou misschien een apart forum niet misplaatst zijn. Is maar een idee. Ik post voorlopig wel in AV!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 01 juni 2001 10:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Tom, ik zie in je profiel dat je met een site van jezelf bezig bent, maar hoe zit het nu met Sitechecks?
Na een hele tijd heb ik er laatst weer 3 avonden aan gewerkt en t'is nu ECHT bijna af :) hij was zelfs al af maar was een hoop kwijtgeraakt wat ik dus opnieuw kon maken :(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 01 juni 2001 10:55 schreef Tom het volgende:

[..]

Na een hele tijd heb ik er laatst weer 3 avonden aan gewerkt en t'is nu ECHT bijna af :) hij was zelfs al af maar was een hoop kwijtgeraakt wat ik dus opnieuw kon maken :(
Ah je host by tweakers zie ik :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 01 juni 2001 11:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ah je host by tweakers zie ik :)
lol :D ehm nee was bugje in Homesite (met saven ging het mis en kreeg ik een file van 0 byte, dat had ik niet in de gaten en uploade het hele handeltje weer vrolijk...).

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 01 juni 2001 10:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Martin: (12:22 PM) wanneer gaat ie trouwens online denk je?
Tom@Work: (12:22 PM) misschien dit weekend, ligt er een beetje aan hoeveel er nog moet gebeuren... denk dat ie nu wel redelijk compleet is al...
Martin: (12:24 PM) ik denk dat hij idd wel online kan dit weekend..
Pagina: 1