Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw/bug/feat] Filter selectie dragbars niet annuleerbaar

Pagina: 1
Acties:

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 20:11
Bij het selecteren van diverse criteria in de pricewatch zijn er soms geen drukknoppen maar drag-bars aanwezig om aanwezigheid van een feature, maar ook meteen de omvang aan te geven (ter illustratie 'flashcache' binnen de hdd-sectie geeft een leuk resultaat, en ook de 'camera resolutie' in de tablet sectie kan goed tot voorbeeld dienen).

Het klikken op een dergelijke drag-bar, ook zonder daadwerkelijk de positie te veranderen, activeerd het filter als zijnde 'product moet in het bezit zijn van' en verwijdert dus alle producten die die feature niet hebben, of waarbij de feature niet is ingevuld.

Het is (bij mijn weten) niet mogelijk om deze filters binnen de interface van de pw terug te zetten (een backspace doet het uiteraard wel gewoon).

Ik kan me voorstellen dat dit gebrek een probleem kan opleveren voor de onachtzame pricewatch klikker die per abuis een dergelijke dragbar aanklikt en zich vervolgens verwonderd waarom het gezochte artikel niet tussen de zoekresultaten staat.