Ik heb deze subwoofer:

Het is de sub uit de Mordaunt-Short Premiere set, die niet meer leverbaar is en waar ook alle documentatie van verdwenen is van de website.
Ik vraag me af wat er met dat ding mogelijk is.
Er zijn 2 ingangen:
- stereo line in
- versterkte ingang voor speaker kabel
- versterkte uitgang om satelliet speakers op aan te sluiten.
Het is dus een actieve sub. Ik snap de use cases niet helemaal. Als je versterkte ingang vanaf receiver gebruikt zit daar misschien wel een bas signaal in maar welk kanaal heb je dan van de receiver; is dit het versterkte signaal voor de sub of voor de satelliet speakers? Toch niet allebei?
Ik vraag me eigenlijk gewoon af of ik de sub aan kan sluiten op de lijn uitgang van m'n computer, dat ie dan het signaal versterkt, en dat ik daar dan twee satelliet speakers op aansluit en dat ik dan een 2.1 set heb.
Ik kan het natuurlijk gewoon proberen maar heb ik nog niet gedaan..
[edit: afbeelding aangepast, leek verdwenen te zijn]

Het is de sub uit de Mordaunt-Short Premiere set, die niet meer leverbaar is en waar ook alle documentatie van verdwenen is van de website.
Ik vraag me af wat er met dat ding mogelijk is.
Er zijn 2 ingangen:
- stereo line in
- versterkte ingang voor speaker kabel
- versterkte uitgang om satelliet speakers op aan te sluiten.
Het is dus een actieve sub. Ik snap de use cases niet helemaal. Als je versterkte ingang vanaf receiver gebruikt zit daar misschien wel een bas signaal in maar welk kanaal heb je dan van de receiver; is dit het versterkte signaal voor de sub of voor de satelliet speakers? Toch niet allebei?
Ik vraag me eigenlijk gewoon af of ik de sub aan kan sluiten op de lijn uitgang van m'n computer, dat ie dan het signaal versterkt, en dat ik daar dan twee satelliet speakers op aansluit en dat ik dan een 2.1 set heb.
Ik kan het natuurlijk gewoon proberen maar heb ik nog niet gedaan..
[edit: afbeelding aangepast, leek verdwenen te zijn]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135006 op 07-11-2012 01:42 ]