Sinds een tijdje wou ik gebruik maken van excel en powerpoint op me macbook pro.
Nou kreeg ik opeens bij excel en powerpoint melding van:
Uitroepteken
Microsft Excel en Powerpoint kan niet worden geopend omdat er een probleem is.
Vraag bij de ontwikkelaar na of de Microsoft Excel werkt met deze versie van Mac OS X. Mogelijk moet u het programma opnieuw installeren. Zorg ervoor dat u alle beschikbare updates voor het programma en voor Mac OS X installeert.
Klik op 'Rapport' om meer informatie weer te geven en een rapport naar apple te versturen
negeren rapporteren...
Deze melding krijg ik dan op me scherm me macbook was verder up to date.
Heb geprobeerd om office opnieuw te installeren maar als nog krijg ik deze foutmelding probleem op me scherm.
Ik kan nu ook totaal niet verder er mee kom er niet uit omdat ik er niet veel verstand van heb.
Nou kreeg ik opeens bij excel en powerpoint melding van:
Uitroepteken
Microsft Excel en Powerpoint kan niet worden geopend omdat er een probleem is.
Vraag bij de ontwikkelaar na of de Microsoft Excel werkt met deze versie van Mac OS X. Mogelijk moet u het programma opnieuw installeren. Zorg ervoor dat u alle beschikbare updates voor het programma en voor Mac OS X installeert.
Klik op 'Rapport' om meer informatie weer te geven en een rapport naar apple te versturen
negeren rapporteren...
Deze melding krijg ik dan op me scherm me macbook was verder up to date.
Heb geprobeerd om office opnieuw te installeren maar als nog krijg ik deze foutmelding probleem op me scherm.
Ik kan nu ook totaal niet verder er mee kom er niet uit omdat ik er niet veel verstand van heb.