macbook pro excel en powerpoint foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395007

Topicstarter
Sinds een tijdje wou ik gebruik maken van excel en powerpoint op me macbook pro.
Nou kreeg ik opeens bij excel en powerpoint melding van:

Uitroepteken

Microsft Excel en Powerpoint kan niet worden geopend omdat er een probleem is.

Vraag bij de ontwikkelaar na of de Microsoft Excel werkt met deze versie van Mac OS X. Mogelijk moet u het programma opnieuw installeren. Zorg ervoor dat u alle beschikbare updates voor het programma en voor Mac OS X installeert.

Klik op 'Rapport' om meer informatie weer te geven en een rapport naar apple te versturen

negeren rapporteren...

Deze melding krijg ik dan op me scherm me macbook was verder up to date.
Heb geprobeerd om office opnieuw te installeren maar als nog krijg ik deze foutmelding probleem op me scherm.
Ik kan nu ook totaal niet verder er mee kom er niet uit omdat ik er niet veel verstand van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-04 22:33

Ghehe

400 pound hacker

1. Welke versie van Microsoft Office heb je?
  2. Heb je al in de logs van Microsoft gekeken of in de Console terwijl je de App opstart?
  3. Heb je plaatsen met cache van Microsoft al eens verwijdert?
Als je Microsoft Office gewoon in de (apple premium reseller) winkel hebt gekocht, gewoon eens langsgaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de 'microsoft office 2011 thuisgebruik en studenten' en dat heb ik nog niet gedaan.
Kun je beter even uitleggen hoe ik optie twee en drie doe want zover was ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Welke versie van OS X draait er op jouw Macbook Pro?

Op 6 februari had je blijkbaar hetzelfde probleem. Weet je niet meer hoe je het toen hebt opgelost?

Anoniem: 395007 in "Excel probleem"

[ Voor 61% gewijzigd door BillSpaarbank op 06-11-2012 07:57 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

1. Ga naar: Applications -> Utilities -> Console

2. Als in de toolbar van Console 'Show Log List' staat (eerste knop), klik erop. Staat er 'Hide Log List', hoef je dat niet te doen

3. Klik in de log list op 'All Messages'

4. Start Excel of Powerpoint

5. Kijk in Console of je iets langs ziet komen dat in de verste verte lijkt op een melding van Office.

Verder zou ik het op prijs stellen als je iets meer eigen inzet toont (Google is er met een reden), en je iets meer aandacht aan je posts schenkt. Je posts zijn lastig te lezen, en ook het taalgebruik kan wel wat beter. We zijn beslist geen spelling-nazi's hier, maar als je 'mijn' consequent vervangt door 'me' getuigt dat vooral van luiheid.

Als jij geen moeite doet om een goede startpost neer te zetten, waarom zouden wij dan moeite doen om je te helpen? GoT is geen helpdesk.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@billspaarbank me Mac draait op os x Leopard en ik heb het probleem toen der tijd niet opgelost niks aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

In je vorige topic wordt reeds een link gegeven naar een mogelijke oplossing. Blijkbaar heb je dat nog niet geprobeerd, dus ik zal je de oplossing kant-en-klaar geven:
Here is how I solved it:

1- Deleted "Microsoft User Data" folder under Documents
2- Deleted all com.microsoft.* under ~/Library/Preferences
3- Deleted Microsoft folder under ~/Library/Preferences

I then re-ran Office Setup Assistant, and problem solved.
Zoals Whieee al aanhaalt, het is hier geen helpdesk. Als de oplossing al wordt gegeven in het vorige topic moet je het ook wel doen natuurlijk, anders moet je niet meer al te veel hulp verwachten...

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@whiee en darkstar toen der tijd duurde het veelste lang voor ik antwoord op mijn vraag kreeg. En op google was er niet veel op en meeste was in het Engels. En mijn Engels is niet zo geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:46
Dit http://translate.google.nl/?hl=en&tab=wT moet je dan toch wel enigszins op weg kunnen helpen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Anoniem: 395007 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:13:
@whiee en darkstar toen der tijd duurde het veelste lang voor ik antwoord op mijn vraag kreeg. En op google was er niet veel op en meeste was in het Engels. En mijn Engels is niet zo geweldig
De oplossing was 15 uur later, waar nog een nacht tussen zat. Dat is toch niet te lang? En misschien is het dan alsnog netjes dat als je het probleem weer oppakt, je even de oude thread raadpleegd, of zelfs verder gaat in die thread.

Voor zover ik weet zal die oplossing van Darkstar wel werken, zo heb ik het destijds bij een vriend opgelost.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Anoniem: 395007 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:13:
Net daarom, GoT is géén Helpdesk. Als je snel antwoord wil moet je in dit geval maar met Microsoft Support bellen...
Trouwens, blijkbaar is het probleem toch niet zo dringend aangezien je meer dan een half jaar later pas terugkomt op je vraag.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Darkstar wat gaat dat nou men aan nee het was niet dringend maar wilde het graag opgelost hebben. En al was de reactie aantal uren later dan ben ik er met mijn gedachten niet terug op gekomen. En geen oude topic omhoog wilde halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kun je beter commentaar voor je houden dan bel ik de helpdesk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Darkstar probeert je gewoon te helpen (zie zijn eerdere posts) en wijst je tevens op de bedoeling van GoT en de regels. Je toont weinig inzet, pakt niet eens even je oude thread er bij om te kijken of daar antwoorden waren, je post dubbel, je verwacht een helpdesk iets want de reactie duurde ZOOOO lang (eerste binnen het uur).

Je bijt niet in de hand die je voedt.

Maar heeft de oplossing die hij eerder heeft gepost nu geholpen?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 395007 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:28:
Darkstar wat gaat dat nou men aan nee het was niet dringend maar wilde het graag opgelost hebben. En al was de reactie aantal uren later dan ben ik er met mijn gedachten niet terug op gekomen. En geen oude topic omhoog wilde halen.
In het oude topic staat wel een mogelijke oplossing vermeld. Als Darkstar het kan vinden, kan jij het ongetwijfeld ook. Zeker met de herziene zoekfunctie die nu prominent bovenaan de website te zien is.

Verder geef je aan dat het in je vorige topic 'te lang' duurde voor er een oplossing aangedragen werd. Wat verwacht je precies van GoT? Als je denkt een topic te openen en binnen 10 minuten antwoord te krijgen kan ik je meedelen dat je verkeerd zit. Niemand op dit forum krijgt betaald om jouw vraag te beantwoorden, dus iedereen die de moeite neemt om je te helpen doet dat vrijwillig.

Een beetje meer respect naar de andere mensen op dit forum is dus wel op zijn plaats.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Anoniem: 395007 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:28:
Kun je beter commentaar voor je houden dan bel ik de helpdesk wel ;)
Ok, succes nog! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:31:
Darkstar probeert je gewoon te helpen (zie zijn eerdere posts) en wijst je tevens op de bedoeling van GoT en de regels. Je toont weinig inzet, pakt niet eens even je oude thread er bij om te kijken of daar antwoorden waren, je post dubbel, je verwacht een helpdesk iets want de reactie duurde ZOOOO lang (eerste binnen het uur).

Je bijt niet in de hand die je voedt.

Maar heeft de oplossing die hij eerder heeft gepost nu geholpen?
nee helaas want bij office setup assistent klik ik wel op maar wil niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Whieee schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:57:
[...]

In het oude topic staat wel een mogelijke oplossing vermeld. Als Darkstar het kan vinden, kan jij het ongetwijfeld ook. Zeker met de herziene zoekfunctie die nu prominent bovenaan de website te zien is.

Verder geef je aan dat het in je vorige topic 'te lang' duurde voor er een oplossing aangedragen werd. Wat verwacht je precies van GoT? Als je denkt een topic te openen en binnen 10 minuten antwoord te krijgen kan ik je meedelen dat je verkeerd zit. Niemand op dit forum krijgt betaald om jouw vraag te beantwoorden, dus iedereen die de moeite neemt om je te helpen doet dat vrijwillig.

Een beetje meer respect naar de andere mensen op dit forum is dus wel op zijn plaats.
klopt heb je ook groot gelijk in ben ik met je eens!
Pagina: 1