Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hereliti
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09-2023
Hallo,

Ik heb een galaxy tab 10.1 met android versie 4.0.4
Na deze update kan mijn zoontje geen video's van nick battle meer bekijken
Deze video's staan op nickelodeon.nl
Heeft iemand een idee
Alvast bedankt namens mijn zoontje

Groeten Hein

Verwijderd

Heb je al een andere browser geprobeerd? Welke gebruik je nu? En kun je eens bij de apps kijken of je Flash geïnstalleerd hebt staan?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Op m'n telefoon met 4.0.4 speelt ie wel, ik dénk dat dit komt omdat ik Adobe Flash Player 11.1 geïnstalleerd heb.

http://forums.adobe.com/message/4675670#4675670

Daar staat een beschrijving over hoe flash te installeren.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• hereliti
Bedankt voor het reageren.
Ik gebruik de internet browser die er standaard opstaat. versie 4.0.4-xwlp6
tevens heb ik chrome geinstaleerd, maar die werkt ook niet.
ik heb flash 11.1.115.27 net geinstalleerd en geprobeerd, en dit werkt een klein beetje.
alleen klein scherm en hakkerig beeld. als ik het beeld vergroot naar volledig scherm loopt de video vast en doet niets meer.
nog meer ideeen???

[ Voor 9% gewijzigd door hereliti op 06-11-2012 21:52 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk

Die heb ik nu geïnstalleerd staan. Bij nadere inspectie draait het niet heel erg soepel, maar het is zeker kijkbaar lijkt me. Full screen werkt ook overigens.

Maar goed, da's op een telefoon (samsung galaxy s2) natuurlijk.

Ik viel wel op een raar moment een aflevering in, een jongentje die in een stalen badkuip vol patat zat met mayo op z'n hoofd... :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• hereliti
Hij draait nu redelijk tot goed. Eerst chrome gedeinstalleerd. Daarna flash er weer op gezet en hij doet het nu dus wel met de internet browser die er standaard opstaat. Daarna chrome er ook weer op gezet. (die gebruik ik dus niet om de vodeos af te spelen). Mijn zoontje is weer blij.
Pagina: 1