Adsense koppelen aan Youtube lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Topicstarter
Ik heb een nieuw YouTube account aangemaakt maar het lukt mij maar niet om deze te koppelen met een reeds bestaand Adsense account. Volgens YouTube zou je nadat je op inkomsten genereren hebt geklikt een Adsense code moeten invullen alleen dat krijg ik totaal niet te zien (zie screenshot). Moet ik wachten of gaat er iets fout?

http://oi47.tinypic.com/hwg67k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Het kan maximaal 24 uur duren voordat je YouTube- en AdSense-accounts zijn gekoppeld.
http://support.google.com....py?hl=nl&answer=72866#NL

Even geduld lijkt me :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja zoiets las ik ook al alleen ik heb nog nergens iets ingevuld bijvoorbeeld een Adsense code om het uberhaupt te kunnen koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Het zal gekoppeld zijn aan je Google Account zoals dat ook op YouTube bestaat :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Punt is ik heb dit YouTube account aangemaakt met een nieuw emailadres bijv 123@gmail.com

Ik had al een gmailadres met daaraan gekoppeld een Adsense account alleen dit is niet 123@gmail.com maar 456@gmail.com.

Dus volgens jou zou 123@gmail.com al een adsense account hebben? Wel vreemd dat ik daar niks over vind binnen YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het werkt gewoon niet. Heb net bij Adsense gekeken, daar krijg ik de melding dat 123@gmail.com geen geldig Adsense account is en tevens staat er nergens binnen YouTube; vul hier uw publisher id in, dit zou hij wel moeten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:28
Is het niet dat je pas inkomsten kan genereren met video's als ze een x-aantal views/bereik hebben. Waarna je vanzelf een mail/bericht krijgt van Youtube dat je er geld mee kan verdienen.

iig zo ging het hier met meerdere accounts.
Pagina: 1