Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481636

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om mijn site online te zetten, helaas heb ik geen ervaring met hosting. Zou iemand me hiermee op weg kunnen helpen?

Ik ben op zoek naar webhosting (met domeinnaam) voor een kleine website. Deze bestaat vooralsnog alleen uit html en css, maar wordt eventueel nog uitgebreid met php. Weet iemand waar ik op moet letten bij het zoeken naar een host en/of weet iemand een goede webhost? Het liefst een niet al te dure.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360606

Versio.nl goedkoop en uiterst geschikt voor jouw doeleinden.

Versio Hosting - ervaringen hier een topic erover.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 360606 op 05-11-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit met WEB van doen heeft :?
Waar hoort mijn topic?

Schopje van WEB naar IH en bij deze, desondanks, welkom op GoT. Misschien dat het handig is als je even onze Quickstart doorneemt zodat het openen van een topic volgende keer wat soepeler gaat ;) Daarin zul je, o.a., lezen dat we wel iets meer van een topicstart verwachten waaronder wat meer eigen inzet. Zo lezen we graag wat je zélf al hebt gezocht/gevonden, wat daaraan niet voldeed etc.

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 05-11-2012 22:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Klinkt als reclame, maar zit zelf bij meerdere bedrijven en ben het meest tevreden over Rackspace. Niet echt goedkoop, maar super hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Versio is prima 'budget'. Maar vaker down (vooral 'snachts) dan dat ik ooit bij o.a Correcthosting.nl heb meegemaakt. Het ligt maar net aan je budget hoeveel je bereid bent te willen betalen. Bij bedrijfswebsites zou ik absoluut geen goedkope hosting willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:56
Voor een kleine site raad ik altijd Antagonist aan, gebruik het zelf al 5+ jaar, al tientallen mensen aangeraden en nog nooit klachten erover gehoord. €30 per jaar voor 3GB ruimte, 60GB verkeer (per maand) inclusief domeinnaam.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481636

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:48:
Ik zie niet wat dit met WEB van doen heeft :?
Waar hoort mijn topic?

Schopje van WEB naar IH en bij deze, desondanks, welkom op GoT. Misschien dat het handig is als je even onze Quickstart doorneemt zodat het openen van een topic volgende keer wat soepeler gaat ;) Daarin zul je, o.a., lezen dat we wel iets meer van een topicstart verwachten waaronder wat meer eigen inzet. Zo lezen we graag wat je zélf al hebt gezocht/gevonden, wat daaraan niet voldeed etc.
Sorry en bedankt.

Ik zal in het verloop van de dag de tijd nemen om mijn eigen bevindingen hier te posten en om te reageren op iedereen.
Pagina: 1