Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Topicstarter
Heb iets raars met icons van 2 apps (Chrome en NS Reisplanner) die opeens zijn veranderd in het default Android icon (groen robotje).
Googelen gaf alleen aan dat dat kan gebeuren bij plaatsen van apps in folders en op SD, maar dat is niet het geval.
Iemand dat verschijnsel ook wel eens gezien ? En kunnen fixen ? (behalve verwijderen opnieuw plaatsen)

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-11 16:45
Ik heb het weleens gezien bij herstarts van mijn telefoon, maar die heeft geen ICS. Een keertje duurde het ruim 10 minuten voordat de icoontjes weer normaal waren, maar over het algemeen is het een kwestie van seconden.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-11 14:41
Gaat het om iconen op je homescreen of zijn de iconen in het menu ook veranderd? Homescreen zou ik me voor kunnen stellen dat deze soms wat problemen heeft, vooral als je geheugen wat voller begint te raken naarmate je meer apps gestart hebt...

Je zou eens kunnen kijken of het clearen van de application-cache iets oplost...

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Topicstarter
Het zijn alleen de ikonen op homescreen ... als ik de shortcut verwijder en een nieuwe aanmaak vanuit apps overzicht, dan staat de goeie ikoon er (voorlopig ?) weer.
Ik heb een Archos G9 met 1GB geheugen en heb bij normale load nog ruim 200MB vrij (was meer onder 4.0.3), dus nog niet echt vol.

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Gek genoeg heb ik precies dit, ook alleen met mijn icoontjes voor chrome en ns reisplanner, maar dan op een xperia s. Bedankt voor het melden van de simpele oplossing :)