• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:00
Ik heb een Epson R2400 A3+ foto-inkjetprinter welke fantastische afdrukken maakt, … als hij het doet.

Probleem:
Print opdracht wordt ontvangen en printer begint met printer. Tijdens het printer valt het contact weg met de computer: ik hoor het geluidje (bliebje) alsof er hardware af en aangekoppeld wordt en in de printerdriver is te zien dat er geen verbinding meer is. Het printen wordt onderbroken en het papier komt uit de printer.

Ik moet de printopdracht annuleren en hierna wordt de printer weer herkend. Dit wegvallen hoor ik overigens regelmatig.

Probleem is dat het me erg veel papier kost. Ongeveer 1 op de 10 a 20 pogingen lukt. Het is kostbaar fotopapier, dus afdrukken kosten me erg veel geld.

Geprobeerd:
- Ander besturingssysteem (had het vroeger ook met XP), nu Windows 7 64-bit.
- Update printerdriver
- Opnieuw geïnstalleerd printerdriver
- Andere USB poorten 2.0 en 3.0
- Andere kabels.
- op Internet gezocht, geen oplossing

----------

Het is meer de hoop dat iemand het herkend, maar ben aardig gefrustreerd geworden. Heb geen geld voor een nieuwe, maar zo kost het me ook te veel. :'(

p.s. de specs van PC kloppen niet.

Specs van pc

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-03 22:14
Problemen met printers is meer iets voor Overige Hardware.
FVH -> OH

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:00
Nobody?

Specs van pc

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee