Wireless niet werkend

Pagina: 1
Acties:

• ther
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 11:21
Hoi allemaal,

Ik heb een netwerk met een modem en een draadloze router in de meterkast, en in een ander deel van het huis een Cisco WET200 staan. Nu lukt het mij niet om mijn Cisco WET200 een draadloos signaal te laten uitzenden.

Bedraad heb ik via de WET200 gewoon internet. Ik heb een statisch IP adres ingesteld en mijn 'hoofd' router als gateway, de DHCP staat uit en de security settings zijn hetzelfde als mijn andere router.

Heeft iemand een idee hoe ik dit wel werkend kan krijgen?

mvg

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit is een wat magere topicstart, IMHO. Wat gaat er precies mis? Kun je het SSID niet zien? Kun je het SSID wel zien, maar niet connecten? Kun je het SSID zien, connecten maar heb je vervolgens geen verbinding met internet.

Lukt het je wel om gewoon een standonline netwerkje te maken met dat ding?

• ther
Het signaal word helemaal niet uitgezonden door mijn WET200, ik zie alleen mijn SSID als ik dichter bij mijn andere router ben.

Ik heb via mijn WET200 gewoon bedraad internet.

[ Voor 16% gewijzigd door ther op 05-11-2012 21:08 ]

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tsja. Dan is je WET stuk. :-/

• Eddo-79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 19:17
De WET200 is een bridge router. Ik ken ze niet, maar kan mij voorstellen dat je ergens op de WET moet instellen wat je hoofdrouter is en ergens op je hoofdrouter moet instellen dat er een bridge is.

Waar bridged ie naartoe? Of wil je m eigenlijk als AP gebruiken?

• ther
Ik wil hem als AP en switch gebruiken. Ik kan via een wizard instellen dat mijn hij de instellingen van mijn andere wireless router moet overnemen. Maar daarna heb ik nogsteeds geen signaal.
Pagina: 1