Toon posts:

DVDRW speler werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo vrinden,

Ik zit met het volgende probleem:

Systeem gebouwd, alles werkt, behalve dvd speler. DVD speler doet het perfect op mijn eigen computer, mijn eigen dvd speler doet het niet in de nieuwe. Huidige dvd speler gaat niet eens open, laat staan dattie gaat draaien als er een dvd in zit. Wel gaat het lampje branden en word de dvd speler herkend in windows 7.

Mijn eigen dvd speler gaat wel open in de nieuwe computer, maar als ik er een dvd in stop, gaat die niet draaien. Nu heb ik het idee dat het aan de voeding ligt (XFX PRO550) maar de hardeschijven doen het wel gewoon (OZC Vertex4 en Samsung 2,5" 320 GB). Weet iemand van jullie de oplossing?

Bij voorbaat dank! :)

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Het kan handig zijn om aan te geven waar het systeem nu exact uit bestaat.

Ook staat het dvd verhaal nu wat ongelukkig neergezet. Je hebt een dvd drive in de nieuwe pc die niet werkt en je hebt een eigen dvd drive die ook niet werkt, maar wel open/dicht gaat. Beide drives werken wel in je eigen pc.

Althans zo lees ik het voor nu even.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Zaken die in andere subfora besproken worden horen daar. DVDRW's zijn opslagmedia, deze vraag hoort dus in Opslagmedia & I/O Controllers.

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!