Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben nieuw hier en vroeg me af of ik rtl gemist kan downloaden op mijn blackberry.
ik wil graag gemist programma's bekijken maar weet niet hoe het moet
ik heb een bb curve 8520
weet iemand hoe dit moet en kan diegene het stap gewijs aan me uitleggen.

groetjes, ;) :*)

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
http://www.rtl.nl//service/xl/requirements/index.xml

RTL XL is beschikbaar op:

Apple iPhone, Android Smartphones (Sony-Ericsson, HTC, Samsung)
Besturingssysteem:

RTL XL is geoptimaliseerd voor de laatste twee versies van Apple iOS (4.0 & 5.0) en Android (3.0 & 4.0).

[ Voor 16% gewijzigd door SAWYER op 05-11-2012 18:47 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ten eerste is je topic verkeerd, want je zit nu in Overige Tablets, terwijl je topic beter zou passen in Overige Smartphones. Een move kan je aanvragen via Rapporteer :)

Daarnaast is het wel de bedoeling dat je zelf aangeeft wat je hebt gedaan. Als ik ga [google=rtl gemist kijken op blackberry], dan kom ik vrij direct tegen dat RTL gemist (of RTL XL ;)) nog niet beschikbaar is voor je blackberry. Ik ben ook bang dat daar geen focus op gegeven zal worden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoi en welkom op GoT! BtM909 geeft het al aardig aan en geeft zelfs al antwoord op je vraag. Maar ondanks dat denk ik dat je iets te snel langs Het algemeen beleid ben geklikt toen je je profiel aanmaakte. We verwachten namelijk wel wat inzet en willen zeker niet van het forum een veredelde helpdesk maken. Om die reden sluit ik je topic dan ook

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.