Hallo,
Via mijn werkgeven ga ik waarschijnlijk een cursus volgen via global knowledge. Daar loopt nu een actie om een gratis tablet erbij te krijgen.
Waar bij je kan kiezen uit:
Tablet wil ik gebruiken voor
De ipad 4 heeft echter een kleiner scherm maar wel weer een zeer hoge resolutie.
Ook het app aanbod van de windows store is nogal slecht op het moment, qua games vind ik er nog weinig goeds tussen zitten. Maar dit zal misschien nog verbeterd worden, maar hoe lang gaat dit nog duren of misschien word het een grote flop die windows 8.
De app store daarin tegen heeft genoeg aanbod.
Wie o wie kan mij een goed advies geven.
Via mijn werkgeven ga ik waarschijnlijk een cursus volgen via global knowledge. Daar loopt nu een actie om een gratis tablet erbij te krijgen.
Waar bij je kan kiezen uit:
- Surface RT 32GB
- Lenovo Thinkpad 2 32GB
- Ipad 4 16GB
- Ipad mini 16gb
Tablet wil ik gebruiken voor
- internetten
- foto's bekijken en eventueel bewerken. Maar deze foto's zet ik op skydrive of op mijn vaste pc.
- Gamen
- Films streamen vanaf mijn OpenElec htpc (formaat films x264 en dvd iso's)
De ipad 4 heeft echter een kleiner scherm maar wel weer een zeer hoge resolutie.
Ook het app aanbod van de windows store is nogal slecht op het moment, qua games vind ik er nog weinig goeds tussen zitten. Maar dit zal misschien nog verbeterd worden, maar hoe lang gaat dit nog duren of misschien word het een grote flop die windows 8.
De app store daarin tegen heeft genoeg aanbod.
Wie o wie kan mij een goed advies geven.