Toon posts:

Razer mousepad

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een muismat voor mijn Razer muis en ik kan ze niet vinden in Nederland :'( maar misschien dat iemand hier weet waar ik die kan krijgen op de volgende link staat zo'n matje
http://www.haudenlukas.de/KSSu/ftp/klein/15020292.jpg

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 10:53

star-saber

Ryzen

www.everglide.de heeft ze

daar komt die van mij ook vandaan.

prima pad

kraad je aan om er ook zo'n polssteun bij te bestellen

Verwijderd

Idd die link! *D
Werkt die polssteun dan?

• star-saber

star-saber

Ryzen

jahoor bevalt prima die polssteun

is wel lekker als je veel aan het gamen bent
je krijgt minder snel last van je arm

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik heb hem al besteld. E.T.A = 1 week van nu.. Razer Boomslang krijg ik morgen.. wel 2000 DPI natuurlijk...

Wat vind je trouwens van de Boomslang?

• star-saber

star-saber

Ryzen

boomslang is een lekker muisje
werkt perfect

tis wel wennen.
voor sommige is ie een beetje aan de grote hand.

• DeX

DeX

Ja ik heb er zo veel over gehoord. Ik kan niet wachten!!! heb de muismat er van tevoren bij besteld. Whats a razer without a pad.

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor alle reacties heb hem inmiddels al besteld :) nog een weekje geduld hebben...

• DeX

DeX

Da's de derde al
:?

Als jullie het ff eerder brullen bestellen we er gewoon dire.. Minder verzendkosten enzo..

* DeX gaat de muismat op www.letsbuyit.nl zetten

Verwijderd

Everglide pad heb ik al.

Maar als het goed is krijg ik morgen mijn Razer Boomslang 2K met een ICEmatje om te proberen.

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 16:08 schreef DeX het volgende:
* DeX gaat de muismat op www.letsbuyit.nl zetten
Niet meer dus

Verwijderd

Ik raad je de everglide heel goed af!!! en ook de ratpatz.... het zijn perfecte dingen. Ik heb hier een everglide giganta en ook een razer. De razer wiebelde op de muismat... wat bleek de everglide was doorgebogen !?!?!?

Nou geen punt denk je dan, ff rechtbuigen... LUKT JE NOOIT!! alles geprobeerd... in heet water gelegd... stoom.... tussen twee zware tegels.... nikz hielp... elke keer ging ie wel op een andere plek doorbuigen

Je moet een fUNC mousepad nemen... die zijn ideaal voor razer muizen omdat ze gewoon NIET kunnen doorbuigen. Nog een groot voordeel is dat hij plat is! dus geen verhoging van 1cm ofzow!!! ben meteen van me muisarm af:P weg met die domme sponzen enzo...

Ook hebben ze een mouseclip zodat je de lange 3m draad van je razer kan laten lopen zonder dat ie in de weg zit...

De surface kun je ook omdraaien.. je hebt dus 2 kanten... een ruwe en een gladde..

http://www.surface1030.de daar kun je 'm bestellen

DOE JEZELF EEN LOL EN KOOP GEEN EVERGLIDE!

PS... icemats lijken mij ook stoer... :)

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:34

MnM

ook die func surface is bij everglide te bestellen hoor :)

maare je zal wel aan je BS moeten wennen, hut duurde mij zo'n 2 weken voordat ik hem onder controle had, het is gewoon ff vogelen met je sensetivity ensow

Verwijderd

boomslang is goed he :)

alleen slipt dat balletje af en toe in de muis aan z'n contactjes ( ligt niet aan de muismat )

heb nu 2 boomslangen allebei dezelfde probleem... ben gewoon te verwend geweest met optische muizen... maarjah... razer boomslang is gewoon nauwkeuriger

• star-saber

star-saber

Ryzen

hmm vreemd

mijn everglide pad is helemaal niet krom.
werkt perfect
geen andere pad voor mij

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo

Ik heb zelf ook al een tijdje zo'n Razer Copperhead uber gaming mouse. Maar ik zit met het volgende probleem/vraag.

Ik speel online games als CS: S en Call of Duty 2. Toch kan ik met deze games niet lekker nauwkeurig mikken.

Het volgende voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://img306.imageshack.us/img306/9492/shot00512fv.th.jpgClick!

Dit is CoD 2. Nu wil ik met een gun als deze op lange afstand zuiver kunnen schieten. Stel je voor dat ik op deze screenshot het kleine boompje in de verte wil raken. (in gedachten hebben we natuurlijk dat het een vijand is)

Afbeeldingslocatie: http://img306.imageshack.us/img306/4724/image22sq.jpg

Als ik nu langzaam miujn muis naar rechts beweeg, dan "verspringt" me aim algouw voorbij het poppetje/boompje.
Met andere woorden. Ik kan ondanks deze muis, mijn aim niet pixel voor pixel verplaatsen. En dat is wel nodig met dit spel op lange afstand. Het zelfde verhaal met een lage sensitivity.

Nu gebruik ik geen mousepad. De muis licht gewoon op mijn houten bureautafel. Het enige muismatje wat ik hier heb is zo'n super eenvoudig stoffendingetje. Ook als ik die eronder leg is het nog steeds hetzelfde verhaal.

Zou het helpen als ik een goeie "gaming" -muismat zou kopen? Kan ik dan wel mijn aim pixel voor pixel verplaatsen? Ik wil gewoon echt zeker weten dat het met een goeie muis wel kan omdat ik geen zin heb om 25 a 50 euro uit te geven voor een goeie muismat als ik er weinig mee opschiet.

(ik kan me aim natuurlijk wel pixel voor pixel verplaatsten door zachtjes links of rechts te strafen en mijin muis stil te houden, maar dat is vaak niet snel genoeg, en daar hebben we natuurlijk geen Razer mouse voor van 70 a 80 euro ;))

Bij voorbaat dank...
Een wanhopige gamer :P

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Muismat heeft hier weinig invloed op.

Voor optimale precisie in games, doe het volgende:

Open je Control Panel van windows. Open de Mouse settings en zet de 'slider' in het midden (dat is het 6e streepje).
Zet je Razer Sensitivity (Als je de Razer drivers gebruikt) op 10.

Zet vervolgens de ingame sensitivity van CoD op een prettig niveau.

Hiermee haal je het maximale uit je muis. Wanneer je de windows slider lager zet, of de razer sensitivity, dan ben je bezig met 'dpi weggooien' en dat is zonde. Je kan beter het spel de volle 2000DPI laten verwerken, en dit met behulp van de game sensitivity beteugelen.

Deze tip geldt overigens voor alle muizen en niet alleen voor Razer muizen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 18-11-2005 23:59 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heeft dat allemaal wel zin bij CoD? Volgens mij laat CoD je wapen redelijk slingeren en wijkt je aim altijd wel wat af.

Dit topic is trouwens ook meer dan 4 jaar oud :?

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 19-11-2005 00:01 ]

Verwijderd

windows sens omlaag enzo, had je zelf ook wel kunnen bedenken niet?
Pagina: 1