Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-10 14:39
Beste mede-tweakers,

Mijn vrouw is bezig met een onderzoek over de meningsvorming over de Senkaku (of Diaoyu) kwestie tussen China en Japan.

Zij (en ik) zou het erg fijn vinden als zo veel mogelijk mensen de enquête invullen en terug sturen. De enquête is in een docx en door hierop te klikken te vinden. (let op, het is anoniem, zal niet meer dan 5 minuutjes moeten kosten en als je niks over iets weet, kan je dat gewoon invullen.)

Als de enquête is ingevult, dan kan deze gestuurd worden naar: e_rottier <@> hotmail.com
Alvast vriendelijk bedankt, ik hoop dat ik op mijn mede-tweakers kan rekenen!! _/-\o_

Meer informatie over dit dispuut is hier te vinden: http://www.nu.nl/tag/senkaku-eilanden/
'Leuk' detail is dat het dispuut ook hier, op tweakers, genoemd wordt: nieuws: Japan gaat eigen drone bouwen

Verder willen we deze topic gebruiken om te discusseren over: Het Japanse oorlogs verleden heeft direct met dit dispuut te maken. Vinden jullie dit ook? En waarom?
Mijn vrouw zal ook regelmatig haar hoofd hier laten zien om mee te doen in de discussie.

Dit topic is gesloten.