[bug][Fp] Drag/drop tekst triggert geen Search Suggest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 16:42
  • Op iedere niet-forum pagina krijg je bij het droppen van selecteerde tekst in het zoekveld geen suggesties. Zodra je hier een spatie achter tikt wel. Onder andere op:
  • Hoe te reproduceren?
    • Open bijvoorbeeld een van bovenstaande pagina's.
    • Selecteer tekst (Bijvoorbeeld "GTX 460 1GB")
    • Sleep de geselecteerde tekst het in het zoekveld. Nu zou de search suggest moeten verschijnen, wat niet gebeurd.
    • Klik in het zoekveld en typ een spatie achter je zoekopdracht. (Nu verschijnt hij wel.)
  • Windows 7 & Chrome 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 13:27
Dit is de eerste keer dat ik iemand zie die het zo gebruikt. Opzich een praktische methode :)

Als ik het echter probeer in het forum, dan krijg ik nog niet de search suggestion. Heb je een specifieke url voor me waar je dit wel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Misha schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:42:
Als ik het echter probeer in het forum, dan krijg ik nog niet de search suggestion. Heb je een specifieke url voor me waar je dit wel krijgt?
Je moet het natuurlijk wel testen op een plek waar je uberhaupt suggesties kunt krijgen he? (en het forum hoort daar dus niet bij ;) ) Als je gewoon een woord uit een nieuwsitem selecteert en dan naar boven sleept tot in het tekstvak krijg je prima als voorbeeld wat Spiked noemt. Een ingevuld searchveld, maar geen suggest-actie totdat je iets begint te doen in het veld (wellicht omdat we niks met onchange doen).

Hetzelfde effect treedt op als je met je muis copy&paste (als je ctrl+v doet krijg je wel wat door de key-up).

[ Voor 38% gewijzigd door ACM op 05-11-2012 22:00 ]