PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ikea Lack tafeltje van 5 euro er bij, en je hebt voor 105 euro 2 heerlijke stoelen en een tafeltje.
Ey!! Macarena \o/
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Retrogamen doe je op een 37cm diagonaaltjePostius schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:54:
Kan inderdaad zeggen dat die Poangs goed zitten maar dit is altijd erg persoonlijk. Ze staan ook nog wel leuk. Koop eerst is een grotere t.v.
Is een collegestoel niet interessant? Eentje met bekerhouder en chipszakreservoir
[ Voor 12% gewijzigd door xCell op 05-11-2012 15:01 ]
if it ain't broke, break it and learn
Sowieso game ik gewoon retro op mn LCD als ik zin heb... net alsof het retrogevoel anders is op een CRT. Wat boeit het retrogevoel ook, is overrated.
Anoniem: 258387
Maar goed, ik weet niet of je de ruimte hebt voor een klein 2 zits bankje, maar die zou je tegen de muur kunnen schuiven. Voor drinken en dergelijke hebben ze bij de IKEA goedkoop leuke tafeltjes. Mocht een bankje niet lukken dan zou ik 2 relaxstoelen kopen, eventueel modellen die je ook achterover kunt bewegen.
Welke kasten zie ik in de foto, als ik vragen mag? Expedit van IKEA?
[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 05-11-2012 20:00 ]
Gek genoeg zijn grotere TV's gelijk ook dieper waardoor hij over mijn expedit kast van Ikea staat.xCell schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:57:
[...]
Retrogamen doe je op een 37cm diagonaaltje
Is een collegestoel niet interessant? Eentje met bekerhouder en chipszakreservoir
Deze kwam wel goed uit en was niet duur.
Dat expedit kasten inderdaaddanielkraak schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:59:
Ik zou inderdaad ook kijken voor een fauteuil bij IKEA. Ik gebruik zelf een IKEA beddinge bank, waarop ik zit als ik game. Dit bevalt ook wel prima, maar lijkt me wat groot voor in jouw geval. Ik had deze met name aangeschaft, omdat hij ook als bed te gebruiken is.
Welke kasten zie ik in de foto, als ik vragen mag? Expedit van IKEA?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]