Zitplek voor mijn nieuwe gamekamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is mijn nieuwe gamekamer:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hJQ6aK1RuUBMC2aX4tvln3gW/full.jpg

Deze mist alleen nog twee zitplekken en een klein tafeltje. (en uiteraard nog een leuke canvas en later misschien nog wel een iets grotere TV)

Ik wil namelijk comfortabel kunnen retrogamen en het moet ook niet al teveel plek innemen.
Fatboy heb ik al overwogen alleen zijn die dingen te lomp en is gelijk de hele ruimte gevuld, waardoor je weer geen glas drinken of chips kwijt kan.

Wat kan de gamende tweaker mij het beste aanbevelen?

[ Voor 19% gewijzigd door Zakkenwasser op 04-11-2012 22:54 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:30
Een stoel

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ikea Poang. Kost geen drol, en die krengen zitten echt geweldig. Je hebt deze vast ook bij andere winkels, wellicht voor minder dan 5 tientjes per stuk (dat zijn de goedkoopste bij Ikea geloof ik), en die zitten net zo geweldig.

Ikea Lack tafeltje van 5 euro er bij, en je hebt voor 105 euro 2 heerlijke stoelen en een tafeltje.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Ik heb nog wel zo'n Poang stoel van de IKEA staan die je voor een zacht prijsje op mag komen halen (ik woon in Amsterdam), stuur maar een DM als je interesse hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Kan inderdaad zeggen dat die Poangs goed zitten maar dit is altijd erg persoonlijk. Ze staan ook nog wel leuk. Koop eerst is een grotere t.v. ;)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 23:23
Postius schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:54:
Kan inderdaad zeggen dat die Poangs goed zitten maar dit is altijd erg persoonlijk. Ze staan ook nog wel leuk. Koop eerst is een grotere t.v. ;)
Retrogamen doe je op een 37cm diagonaaltje :)

Is een collegestoel niet interessant? Eentje met bekerhouder en chipszakreservoir :+

[ Voor 12% gewijzigd door xCell op 05-11-2012 15:01 ]

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Waarom zou je een 37cm bakbeest moeten gebruiken om te retrogamen? Vroeger hadden ze heus ook wel 55cm bakbeesten.

Sowieso game ik gewoon retro op mn LCD als ik zin heb... net alsof het retrogevoel anders is op een CRT. Wat boeit het retrogevoel ook, is overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Jeetje zeg, iemand vraagt advies over een lekkere zitplek en krijgt gelijk gezeur over een tv die al dan niet te klein is.

Maar goed, ik weet niet of je de ruimte hebt voor een klein 2 zits bankje, maar die zou je tegen de muur kunnen schuiven. Voor drinken en dergelijke hebben ze bij de IKEA goedkoop leuke tafeltjes. Mocht een bankje niet lukken dan zou ik 2 relaxstoelen kopen, eventueel modellen die je ook achterover kunt bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Ik zou inderdaad ook kijken voor een fauteuil bij IKEA. Ik gebruik zelf een IKEA beddinge bank, waarop ik zit als ik game. Dit bevalt ook wel prima, maar lijkt me wat groot voor in jouw geval. Ik had deze met name aangeschaft, omdat hij ook als bed te gebruiken is.

Welke kasten zie ik in de foto, als ik vragen mag? Expedit van IKEA? :)

[ Voor 12% gewijzigd door danielkraak op 05-11-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
xCell schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:57:
[...]

Retrogamen doe je op een 37cm diagonaaltje :)

Is een collegestoel niet interessant? Eentje met bekerhouder en chipszakreservoir :+
Gek genoeg zijn grotere TV's gelijk ook dieper waardoor hij over mijn expedit kast van Ikea staat.
Deze kwam wel goed uit en was niet duur.
danielkraak schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:59:
Ik zou inderdaad ook kijken voor een fauteuil bij IKEA. Ik gebruik zelf een IKEA beddinge bank, waarop ik zit als ik game. Dit bevalt ook wel prima, maar lijkt me wat groot voor in jouw geval. Ik had deze met name aangeschaft, omdat hij ook als bed te gebruiken is.

Welke kasten zie ik in de foto, als ik vragen mag? Expedit van IKEA? :)
Dat expedit kasten inderdaad :) Beste koop sinds mijn verhuizing!

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Pagina: 1