Independence War 2 "EGDE OF CHAOS" (demo)

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
wie heeft hem al gespeelt? hij staat bij demo's (games) op www.3dfiles.com of www.spelletjesgarnaal.be

• Mister_X
nahh, helemaal niemand?

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 19:38
ik ga m vannacht ff downloaden, want ik was helemaal verslaafd aan iwar 1, ik hooop dat deze ongeveer net zo goed was

• Mister_X
en heb je hem al gespeelt?

• Dericteur
heb m intussen wel gedownload.....200 mb gvd, dat spel wordt vast weeer een cd of 6 :( dat wordt weer een hoop downloaden........)

maar k heb m nog niet gespeeld aangezien ik laatst startrek klingon academy ( soort van iwar maar dan in startrek thema) heb gekocht (voor maar 24.95 kon ik m niet laten liggen) en daar ben ik nou zwaar verslaafd aan.....maar ik ga m binnenkort wel ff uitproberen

bijdeweg: als vaker dit soort games speelt misschien kunnen we eens tegen elkaar? in de vakantie bijvoorbeeld?

• Mister_X
waarom persee in de vakantie ? kan nu ook alleen ik moet hem opnieuw downen, hij was net mislukt :(

maar ik heb alleen iwar 1 gespeelt, en niet eens helemaal, ik heb hem hier nog wel liggen en toendertijd nog met de GLIDE patch op me Voodoo2 gespeelt, hoewel die in software modus (standaart) ook echt wel mooi was! en smooth draaide!

maar is deel 2 hetzelfde? of weet je dat niet! want space sims zijn cool zolang je maar een cockpit heb een een grote ruimte (zoals je met iwar hebt, en van de ene stelsel naar de andere kon vliegen, als je hyper moter het deed tenminste :) )

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:45
ja gespeelt, maar at moet je doen om aan een vrachtje te komen, om vooreen iff te ruilen voor de junkers. Of is dit gewoon het einde van de demo?

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gisteren gedownd in 14 min. :9 Na het intro loopt het bij mij vast. Tsja, wat wil je ook....een viper II kaart. De goede drivers eens selecteren.
Independence war I jaren geleden eens aan begonnen, maar ik vond de missies gewoon erg lastig. De controls waren met het toetsenbord ook erg complex. Stak verder wel goed in elkaar.

• Dericteur
ik moet ook eerst ff examens maken enzo.......want ik weet alweer hoedat gaat met mij, dan raak ik r verslaafd aan en komt er van leren weinig terecht

• Mister_X
eindelijk heb ik hem net gespeelt, maar snap geen reet van de besturing, effe de manual uitprinten maar.

• Mister_X
hoppa, heb de demo level al uitgespeeld, de besturing is rete simpel! als je maar een simpele joystick heb! deze game moet ik echt hebbe! hij rox zekers wel, hoop dat er een multiplayer bij kom in de full versie! >:)

• Mister_X
ben ik de enige die dit gaaf vind? lekker vliegen door een mega grote ruimte? achterna gezeten worden door space police? mooie grafics?

• Mister_X
dames en heren ! dit spel is echt een aanrader hoor! vooral al hou je van gewone sims is dit nog een gaaf spel (je bestuurt het gewoon van uit een cockpit!!) en je hebt lekker veel opties, alleen je moet (heel) effe wennen aan de besturing, die is niet zoooo moelijk,

ow, en de LDS rules, vooral als je in de diepe shit raakt omdat je omsingelt bent door 5 vijanden >:) en die geluiden zijn ook vet als je je lds (hyperspace aandrijving) aanzet! moet je voordat ie opgang is effe F4 die (andere view) dan zie je hem ineens weg flitsen :) dat geluid rules dan echt!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Nog steeds niet gespeeld hier. Moet nog zoveel spacesims spelen. Xtension ligt ook al een tijd stil. Speelt lastig zonder manual. >:)

• Bar_en_boos
  • Niet online
Vorderingen met I-War 2: de demo gezien. >:)
Dat ziet er in ieder geval al zeer strak uit. :9 Aardig schietapparaat heeft die vrouw wanneer ze in die corridor door robots gezien zijn. Geluid deed me denken aan 'painless' uit predator.

[edit] typo's

Verwijderd

Ik dacht dat I-War (2) zoiets was als Fragile Alliance... maar zoals ik het nu lees is het dus niet zo
wat is de bedoeling? :)

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 14:27
Is dit spel al in de winkel te koop en zoja waar ?
( Liefst omgeving van Rotterdam )

Verwijderd

wooohoooo
I-war deeel 1 snapste ik al geen fuck van...
Ik begin niet meer aan deel 2 denk ik..

Je kan toch allerlei delen van je ship agzonderlijk bedienen zoals cannons en command control??

nouja...
Ik ga weer verder met freespace2

• Apache
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

ik heb de 2cd's al ff ... t'is toch niet meer zo recent?

If it ain't broken it doesn't have enough features

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
Dit spel lijkt me ook heel gaaf.
ik wacht wel tot hij in de budgetbak ligt, of misschien dat ik hem nog ergens tegenkom :)
Pagina: 1