GPU: Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 of MSI N660Ti PE 2GD5/OC

Pagina: 1
Acties:

• Stuffedsheep
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-12-2025
Hoi tweakers,

ik ben bezig met mijn eerste pc build, en ik heb mijn onderdelen lijst al kompleet op de GPU na.

mijn dilemma is dan ook zoals de titel zegt: Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 of MSI N660Ti PE 2GD5/OC. ik weet niet welke een betere keus is, bij de pricewatch is de MSI kaart duidelijk populairder maar is hij dan ook duidelijk beter? en hoe zit het met drivers en bios updates, bij welk merk zijn die beter?

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik weet het echt niet...

Groeten, Lars

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 12:20
Drivers worden door nVidia zelf geleverd, dus daar heb je geen problemen mee.

Zoals ook in reviews: Test: vijf GTX 660 Ti's te lezen is, blijkt de MSI een ietwat betere koeling te hebben.
MSI levert met zijn GTX 660 Ti dus opnieuw een duidelijke winnaar af. Wie per se een Asus-koeler wil hebben, kan altijd nog naar de standaarduitvoering van deze fabrikant kijken: die kost rond de 285 euro.
En nog een tip: Als je een artikel noemt, zet hem de volgende keer bij 'verwante producten'
En een linkje plaatsen naar de videokaart is een stuk makkelijker voor hen die het forum lezen, en je dus proberen te helpen.
op t.net gaat dit heel makkelijk, je hoeft enkel de url neer te zetten:
pricewatch: Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5
pricewatch: MSI GTX 660Ti Power Edition

[ Voor 25% gewijzigd door R3NC0N op 04-11-2012 21:53 ]

Eh?

• Stuffedsheep
ok, bedankt voor de info, het wordt dus de Asus

en volgende keer zal ik de links erbij zetten.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik heb zelf momenteel ook die asus 660Ti en ben er erg tevreden over.
Hij is super stil, zelfs op full load hoor je hem echt niet met 33dB, en hij klokt goed over met 1346MHz.

• Stuffedsheep
ik had van iemand anders gehoord dat je beter de basis kaart kan kopen en dan zelf oc'en in plaats van €30 extra the betalen als de fabrikant het doet.
maar aangezien ik nog redelijk nieuw ben met pc building en ik nog nooit iets heb overclocked, doe ik dat nog liever niet.

en de prijs van de Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 ten opzichte van de standaard kaart is ongeveer 20 euro meer, maar dan heb je de Borderlands 2 editie. en 20 euro voor borderlands 2 en een beter geclockde kaart is geen slechte deal als je het mij vraagt.