Ik heb van het werk een externe harde schijf (iomega ego 500gb) en die werkt probleemloos op mijn werk laptop.
Steek ik m echter in mijn desktop thuis (ook op usb3 poort), dan heb ik last van random disconnects.
Je hoort dan het usb geluidje dat een apparaat unplugged is en 1 seconde erna wordt hij.weer gevonden. Behoorlijk irritant, vooral bij het kopieren van grote bestanden.
Iemand enig idee ?
- Het werkt wel goed op USB2 poorten op mijn desktop, maar uiteraard trager.
- Energieschema staat op high performance, usb uitschakelen is uitgeschakeld.
- Werkt wel op een andere machine
- Geen foutmelding in apparaatbeheer
- Andere apparaten werken volgens mij wel, maarja testen met een koptelefoon of gsm/muis lijkt me niet echt representatief.
Het lijkt me haast iets met de power die over die usb poort gaat, maar hoe test je dat het makkelijkst?
Steek ik m echter in mijn desktop thuis (ook op usb3 poort), dan heb ik last van random disconnects.
Je hoort dan het usb geluidje dat een apparaat unplugged is en 1 seconde erna wordt hij.weer gevonden. Behoorlijk irritant, vooral bij het kopieren van grote bestanden.
Iemand enig idee ?
- Het werkt wel goed op USB2 poorten op mijn desktop, maar uiteraard trager.
- Energieschema staat op high performance, usb uitschakelen is uitgeschakeld.
- Werkt wel op een andere machine
- Geen foutmelding in apparaatbeheer
- Andere apparaten werken volgens mij wel, maarja testen met een koptelefoon of gsm/muis lijkt me niet echt representatief.
Het lijkt me haast iets met de power die over die usb poort gaat, maar hoe test je dat het makkelijkst?