[bug][v&a] advertentie niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 13:59

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Met het bekijken van wat V&A advertenties kwam ik deze advertentie tegen (in het "latest" overzicht):
V&A gevraagd: Gezocht: partner bedrijf

In plaats van de inhoud van de advertentie, werd deze tekst getoond:
Om gebruik te kunnen maken van deze functie moet je zijn ingelogd.
Heb je nog geen account? Je kunt er hier eentje aanmaken.
Vreemd, omdat ik al ben ingelogd op de site. Ik klik voor de vorm maar eens op de hier link en krijg deze tekst:
Je bent op dit moment al ingelogd; je bent dus blijkbaar al geregistreerd...
Andere advertenties geven geen problemen, ik heb het tot nu toe slechts bij deze specifieke advertentie gezien.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Waarschijnlijk staat de advertentie op hidden of deze net op hidden gezet toen de gebruiker erop klikte. Kun je misschien kijken of de advertentie nog in het overzicht staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Deze bug heb ik ook al gemeld. Dit gebeurde bij mij nadat ik een melding had gemaakt van een advertentie, maar deze kon ik later niet meer terug zien waarbij ik ook deze melding kreeg.

Al met al, is dus al bekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
In het overzicht staan inderdaad nog advertenties die verwijderd/vervallen zijn of in preview-mode staan en dat is niet de bedoeling. Bugje is bekend. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 13:59

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
alex3305 schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:58:
Waarschijnlijk staat de advertentie op hidden of deze net op hidden gezet toen de gebruiker erop klikte. Kun je misschien kijken of de advertentie nog in het overzicht staat?
Hij staat nog gewoon in het "latest" overzicht en is ook nog terug te vinden met de zoekfunctie, string: "gezocht partner bedrijf".
FlipFluitketel schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:08:
In het overzicht staan inderdaad nog advertenties die verwijderd/vervallen zijn of in preview-mode staan en dat is niet de bedoeling. Bugje is bekend. :)
Dan is het in feite een tweeledige bug :)
De foutmelding zou moeten zijn dat de advertentie niet benaderd mag worden, niet dat er niet ingelogd is. Afgezien van het feit dat deze advertenties überhaupt foutief in het overzicht staan.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW