Media players met schermpje?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 19:33
Ik ben op zoek naar een media player die te bedienen is zonder TV. Belanrijkste doel is muziek afspelen zonder tussenkomst van de PC, dus het apparaat moet ook over opslag (kunnen) beschikken voor muziek. Aangezien de optie schempje niet is aan te vinken in Pricewatch is dat lastig zoeken, vandaar een topic
Films hoeft ie niet per se te kunnen afspelen, hoewel het natuurlijk geen kwaad kan.

Andere eisen waaraan de speler zou moeten voldoen:
FLAC ondersteuning
SPDIF uitgang
Niet te duur (100 euro of minder moet kunnen mijns inziens)
Afstandsbediening
Bij voorkeur inbouw mogelijkheid voor een harddisk
Hoeft niet nieuw te zijn, een tweedehands apparaat dat aan de eisen voldoet is ook goed.

Iemand een suggestie?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Aankoopadvies mag in het CEA deel van ons forum. Ik verplaats je even! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:06

FeaR

In GoT we trust

Heb in het begin ook naar een gelijk product gezocht maar ben er nooit echt uitgekomen. Ben toen maar gegaan naar een gescheiden oplossing: Squeezebox voor muziek en een Dune Smart D1 voor films/series. Aanbod van spelers met een schermpje waar je echt wat aan hebt is klein. Dingen als de Popcornhour hebben het wel, maar persoonlijk vond ik dat niet echt heel handig qua bediening. Moet wel zeggen dat het al een jaar of wat geleden was.

Kijk ook eens naar spelers met een app voor op de telefoon. Heb je niet per se een scherm op het device zelf nodig. Squeezebox Receiver met de iOS of Android app zou volgens mij ook moeten doen wat jij wilt, Even buiten de prijs dan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:26
In dit geval is een gescheiden oplossing volgens mij de beste oplossing. Voor afspelen van audio zijn de mogelijkheden van een mediaspeler nogal karig vergeleken met een typische audiospeler als de Squeezebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ik heb het ook gescheiden en een Squeezebox + aparte DAC voor de audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 19:33
Bedankt voor de tips. Weet iemand welke spelers via android app te bedienen zijn dit klinkt wel als een handige mogelijkheid.

En hebben squeezeboxen een SPDIF uitgang? De DAC van mijn reciever is best OK daar hoef ik niet per se een losse DAC voor te hebben.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1