Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Forum search overhaul : Gelijk zoeken bij start nieuw topic

Pagina: 1
Acties:

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Omdat ik las dat de forum search ergens eind dit jaar waarschijnlijk op zijn kop gaat, gelijk een wensje erbij doen : Kan er als iemand een nieuw topic opent gelijk een search-actie gedaan worden met de nieuwe topic-title in bijv het desbetreffende forum?

Imho zou dit een heleboel dubbelel posts kunnen schelen omdat als iemand zijn topic-title ingevuld heeft en hij ziet dat er al een topic is wat zijn vraag bevat hij daar gelijk kan kijken of het niet al zijn vraag beantwoord.

Ik schat zo maar even uit mijn hoofd dat 8/10 helpdeskvragen ondertussen te vinden is met een search-actie op de topic-title alleen al

Verwijderd

Dat was ooit een feature :P

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Ik ben zelf een groot fan van Quora die het op een geinige manier hebben gedaan. We zouden in de toekomst ook een dergelijk iets voor het forum kunnen doen. Ik verwacht het echter niet met de oplevering van de search engine in het forum; het aanmaken van een topic is immers een ander onderdeel ;) (plus dit moet goed uitgedacht worden)