[Feat] Wenslijst producten direct vergelijken

Pagina: 1
Acties:

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 18:38
Liev Devvers,

is het een idee om producten in een wenslijst direct met elkaar te kunnen vergelijken?

ik heb bijvoorbeeld nu twee speakersets uit de bbg november in mijn wenslijst geplaatst en wil ze graag direct kunnen vergelijken.

indien het al mogelijk is op een andere manier, behalve via pricewatch (anders heeft wenslijst weinig zin), verneem ik dat graag.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Dit is voor zover ik weet nog niet mogelijk.

Het is ook niet zo eenvoudig als je zou zeggen: wat als je twee producten in 1 wenslijst hebt zitten die in aparte categorieën zitten, en derhalve andere spectypes hebben? Daar komt wat denkwerk bij kijken, zal vast niet onmogelijk zijn :)

Ik wil uiteindelijk dat het mogelijk wordt om op meerdere plekken te gaan vergelijken. Ik zet deze specifieke request even bij dat ticket

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:46

Perkouw

Moderator General Chat
+1

Het lijkt me wel makkelijk om direct wat producten te kunnen vergelijken.
Als toevoeging op Misha, hoe ga je om met producten die in dezelfde categorie zitten met dezelfde spectypes maar die anders staan ingevuld of onjuist. Niet altijd is alle data namelijk even consistent en/of juist ingevuld.

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-11 18:38
Andere spectypes heb ik ook aan gedacht, zal inderdaad alleen moeten kunnen als ze in dezelfde categorie vallen (iets dat al bekend is).

Benieuwd waar jullie mee kunnen komen op basis van meerdere invalshoeken om te vergelijken.