Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358444

Topicstarter
Hey mensen van Tweakers.net,

Ik zit met een probleem met mijn Acer Aspire 7750G en ik hoop dat een van jullie een oplossing kan bieden.

Het probleem:
Ik heb vorig jaar mei de Acer Aspire 7750G gekocht omdat ik lekker wou gamen met mijn laptop omdat ik 6 maanden van huis zou zijn. Super ding bevalt goed draait lekker tot ongeveer 4/5 weken terug,
toen begon mijn laptop onder het gamen een pieptoon te geven en wel de pieptoon die je te horen krijgt als je je de adaptor er van af haalt! Dus ik keek of alles nog aan gesloten was alles was goed. Dus ik dacht nou zou wel een klein foutje wezen dus ik haal de adaptor er even af. Plug hem opnieuw in dit gaat ongeveer 5 minuten goed dus ik game lekker verder weer het zelfde geluid en nu begint ook mijn aan en uit knop te knipperen om ongeveer elke 2 seconden haal ik hem van het stroom af stop het met kniperen doe ik hem er weer aan heb ik het zelfde probleem weer na ongv.5 min (hij laad dan tevens niet meer op)

Ik blijf dit probleem houden zodra ik een game op start begint dit probleem ongeveer na 5 minuten ! Hebben hier meer mensen last van of weet iemand waar door dit kan komen?

MVG,

Duncan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfkunst
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 18:17
Het lijkt me een adapter probleem, ik zou daar eerst naar gaan kijken, spanning controleren. Waarom denk ik dat? Hij schijnt het, zoals ik kan lezen uit je stuk, alleen te doen onder zware belasting, dus ik denk dat de spanning dan wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosjeNL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-08-2024
het kan inderdaad zijn dat de spanning op de batterij niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358444

Topicstarter
rolfkunst schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:06:
Het lijkt me een adapter probleem, ik zou daar eerst naar gaan kijken, spanning controleren. Waarom denk ik dat? Hij schijnt het, zoals ik kan lezen uit je stuk, alleen te doen onder zware belasting, dus ik denk dat de spanning dan wegvalt.
Oke en hoe kan ik de spanning precies controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 645953

ik ben benieuwd hoe dit is opgelost. heb namelijk al lang het zelfde probleem. beging dit jaar nieuw moederbord en batterij er ingekregen middels garantie. maar nu het zelfde probleem.
zou mooi zijn als je mij antwoord