Toon posts:

probs met tv kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een video highway extreme alleen de fabricant heeft geen win2k drivers gemaakt wat moet ik doen om toch men kaart werkende te krijgen tis er 1 met bt chipset

en nog 1 vraag ik heb ook een asus tv box alleen die word niet goed herkend door men video kaart (v 3400)
er zit tv in en out op dat mooet dus geen probleeem zijn maar ja wie weet welke drivers het beste men boxje ondersteunen

b.v.d solstice

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:48

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

probleem 1 :
voortaan goed kijken welke OS'en je TV kaart ondersteund voordat je hem koopt.
Ik denk dat je met 2000 pech hebt en dat het je niet gaat lukken omdat WIN2K nogal kieskeurig is met zijn drivers, maar misschien heeft iemand anders betere ervaringen.

probleem 2 :
Mmmm kijk eens op www.asus.com of je kaart uberhaupt die TV box ondersteund, tis volgens mij al een wat ouder video kaartje en zover mij bekent is die tv box alleen geschikt voor de V7100 en V7700 en nieuwere kaarten van Asus.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Probeer ergens referencedrivers te vinden als je het typenummer van de chip gevonden hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 10:26 schreef CyCLoNe het volgende:
probleem 1 :
voortaan goed kijken welke OS'en je TV kaart ondersteund voordat je hem koopt.
Ik denk dat je met 2000 pech hebt en dat het je niet gaat lukken omdat WIN2K nogal kieskeurig is met zijn drivers, maar misschien heeft iemand anders betere ervaringen.

probleem 2 :
Mmmm kijk eens op www.asus.com of je kaart uberhaupt die TV box ondersteund, tis volgens mij al een wat ouder video kaartje en zover mij bekent is die tv box alleen geschikt voor de V7100 en V7700 en nieuwere kaarten van Asus.
tv kaart 1 voor 2 gulden gekocht :)

die tv box heeft het vroeger altijd gedaan :(

op win 98 wel ja

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Je kunt eens kijken naar dTV. Die hebben geloof ik ook wel algemene drivers. Anders even zoeken via http://www.tv-cards.com.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 11:07 schreef phaedrus het volgende:
Je kunt eens kijken naar dTV. Die hebben geloof ik ook wel algemene drivers. Anders even zoeken via http://www.tv-cards.com.
ik ga zo ff kinjken wat voor chi[perop zit

Verwijderd

Topicstarter
uhm er staat op de chip

bt

bt848akpf
video decoder
bft9178.3 9828

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:48

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

wat die box betreft die zou inderdaad gewoon moeten werken ( net ff op de website bij ASUS gekeken ) dus driver probleempje denk ik kan ik je verder niet mee helpen.

Wat die kaart betreft die BT chip gebruikt Hauppauge ook ( kijk maar eens op hun site daar vind je een plaatje van een WINTV PCI kaart ook met zo'n chip ) dus misschien moet je eens een drivertje van Hauppauge proberen

suscses !

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

http://www.tv-cards.com/files/v3.1.28.0.zip voor de drivers voor je tv-kaart.

http://www.mytv.free.fr/download.php3?Version=210 voor het programma voor de tv-kaart

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Op vrijdag 01 juni 2001 12:19 schreef CyCLoNe het volgende:
Wat die kaart betreft die BT chip gebruikt Hauppauge ook ( kijk maar eens op hun site daar vind je een plaatje van een WINTV PCI kaart ook met zo'n chip ) dus misschien moet je eens een drivertje van Hauppauge proberen
Bijna alle tv kaarten gebruiken een bt8x8 chip en waarschijnlijk werken drivers van andere firmas niet. Je kunt het natuurlijk altijd even proberen.

Verwijderd

De link van mij die ik plaatste zijn generic drivers voor alle kaarten met een BT 848 chipset

Verwijderd

Topicstarter
hmm jongens ik heb de officieele drivers gevonden

ik dank julie voor julie hulp

Verwijderd

Topicstarter
hmmm fok :)

ik kan niet nederlandse cable frequentie aanklikken of mag je ook andere gebruikken

Verwijderd

Duitse kan ook, gaat puur om de kleurinstelling, PAL of NTSC
Pagina: 1