Meuk weer terug op FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 13:41

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Geachte dames en heren devers van T-net.

Veel dingen zijn veranderd, waar van de meeste onder de motorkap zeer positieve zijn.

Maar de meuktracker tussen de de nieuws berichten was imho iig geen briljante zet.
Heb ruimte zat in de breedte op mijn scherm om ook de meuktracker er naast te zetten bij te zetten.

offtopic:
Maar sorry om het te zeggen, vind de versimpeling van de nieuwe FP echt gewoonweg waardeloos, en zou liever Tweakers 6 terug zien met alle nadelen daar van, dan al het mooie technische werk maar met de volledig hopeloze nieuwe layout!

Mijn eerste reactie op de nieuwe FP was niet echt positieve, maar dacht het zal vast wennen zijn, maar nu na ruim 2 weken staat de nieuwe FP me alleen maar meer tegen.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Custom Frontpage layout terug en daarin de mogelijkheid de meuktracker als los onderdeel weer neer te kunnen zetten +1

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Ik gebruik zelf een greasemonkey script van een mede tweaker om de oude situatie terug te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://basandra.nl/fastlinks/FP.jpg

http://userscripts.org/scripts/show/150717

Anders moet je wachten tot de dewers de leesdichtheid en custom indeling klaar hebben, maar dat gaat nog wel ff duren heb ik zo'n idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 13:41

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Anoniem: 149800 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:26:
Ik gebruik zelf een greasemonkey script van een mede tweaker om de oude situatie terug te krijgen.
Dat kon ik uiteraard ook zelf wel vinden, draai zelf Tweakers 7.5 greasemonkey script, en lost wat van de problemen op maar doet helemaal niks aan de meuktracker.

Het zou nog een beetje ok zijn als men dagelijks om 23:59 of 0:00 de meuk werd geplaatst, zodat het altijd aan het begin of einde van de dag zit, maar nu is het gewoon rommelig.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?