Voip buster loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 22:05
Ik maak al ruim een jaar na volle tevredenheid gebruik van Voipbuster. Helaas kan ik het nu al een aantal weken niet gebruiken.

Elke keer als ik een telefoongeprek voor hoor ik netjes de kiestoon. De telefoon gaat ook over aan de andere kant van de lijn. Echter op het moment dat de telefoon wordt opgenomen loopt Voip Buster bij mij vast. Ik kan dus geen enkel gesprek meer voeren.

Ik heb het programma al een keer gedeïnstalleerd en na booten opnieuw geherinstalleerd. Zelfde probleem blijft helaas. Wat kan ik hier nu aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

Een optie is om een andere voip te gebruiken. Ik gebruik al jaren deze:
http://www.voipdiscount.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Ik denk dat je het beste even contact kan opnemen met de betreffende partij.
Anoniem: 480250 schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:41:
Een optie is om een andere voip te gebruiken. Ik gebruik al jaren deze:
http://www.voipdiscount.com/
Dat is natuurlijk niet echt een optie. Als iemand zijn pc niet werkt geef je toch ook niet aan als optie om een ander te gebruiken wanneer deze kuren heeft ? ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Perkouw op 04-11-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
@ seananners. Dank voor je antwoord. Dat is helaas geen optie. Net geprobeerd. Hoewel het programma van hetzelfde bedrijf afkomstig is kan ik niet met mijn username en ww inloggen. Heb nog meer dan 60 vrije dagen op mijn account staan. Dus om nu over te stappen naar discount vind ik ook zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
Perkouw schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:46:
Ik denk dat je het beste even contact kan opnemen met de betreffende partij.

[...]

Dat is natuurlijk niet echt een optie. Als iemand zijn pc niet werkt geef je toch ook niet aan als optie om een ander te gebruiken wanneer deze kuren heeft ? ;)
Heb al gezocht op hun website maar geen mogelijkheid om te mailen ofzo.

Heb inmiddels al systeemherstel geprobeerd. Omdat ik ergens op internet las dat het aan windows updates ligt. Maar helaas biedt dat ook geen soelaas. Firewall ligt het ook niet aan.

Iemand een idee wat het nog kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Baudu schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:50:
[...]

Heb al gezocht op hun website maar geen mogelijkheid om te mailen ofzo.

Heb inmiddels al systeemherstel geprobeerd. Omdat ik ergens op internet las dat het aan windows updates ligt. Maar helaas biedt dat ook geen soelaas. Firewall ligt het ook niet aan.

Iemand een idee wat het nog kan zijn?
Ik zie ook zo snel even niet hoe je contact met ze kan opnemen, behalve dan een brief sturen wat niet zoveel zin heeft.

Probeer eens na te gaan wanneer de problemen precies zijn begonnen. Wellicht dat je op die dag iets geïnstalleerd hebt wat voor de problemen zorgt. Ook is het handig om even aan te geven waar je dat op internet las m.b.t. Windows Update, wellicht dat iemand je daarmee verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudu
Volgens mij heb ik de oplossing gevonden. Ik heb het programma met de compatibiliteitsmodus in Windows XP gezet. Nu lukte het mij om mijzelf mobiel te bellen!

Dus voor anderen die dit probleem ook hebben: Rechtermuisknop op de shortcut, eigenschappen kiezen en dan tabje compatibiliteit. Daarna uitvoeren in Windows xp service pack 2.

Dank voor de hulp beiden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Baudu op 04-11-2012 13:04 ]

Pagina: 1