xp pro vlk licentie kan niet worden gewijzigd in oem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 08:59

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
Hallo medetweakers,

ik heb een laptop van een kennis gekregen met daarop een windows xp pro licentiesticker. Ik heb geen installcd dus ik heb er 1 gedownload. De installatie is goed gegaan maar als ik de licentiecode in wil voeren zegt hij 'onjuiste code'. Nu heb ik via internet gevonden dat ik een VLK install cd heb en een OEM key. Ik zou via de windows product key update tool moeten kunnen activeren. Hij pakt de key maar vervolgens krijg ik fout "ERROR: 3-0x80004005". Ik heb alle software en docs al weer erop gezet. Hoe kan ik dit oplossen zonder een herinstall?

En als dat niet zonder herinstall kan, wie heeft dan een xp (sp3?) pro originele iso voor me? Thanks!

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 22:54

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Het omzetten gaat je niet lukken. Ik heb wellicht een orgineel cdtje voor je. Maar ben donderdag pas weer op kantoor.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik herinstalleer dagelijks windows xp, vista, 7 voor klanten en heb 4 versies xp: XP Home, XP Pro (zonder activatie nodig), XP Pro (wel activatie nodig) en XP Media Center. Jij hebt die 3e nodig, die zie ik vaak terug bij HP en Dell. Als je via binsearch zoekt naar "xp professional hp" vind je de versie die jij nodig hebt. Die licentiecode wijzig programma's die je noemt gebruik/vertrouw ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door cjdijk op 04-11-2012 07:30 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 08:59

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
hoi cjdijk, ik bedoel de tool van Microsoft zelf. Deze is bedoeld om 'verkeerde' licenties legaal te kunnen maken. Nu heb ik geen illegale licentie maar geen werkende licentie, maar hij zou toch moeten werken (vaker gebruikt op het werk bij klanten die 'achteraf' een licentie hebben gekocht op ons aanraden).

Aangezien ik een legale key heb wil ik hem ook graag legaal installeren via een ongemodificeerde cd. Ik zal eens kijken wat ik vind via dat binsearch.

Kromme, bedankt voor je reactie. Ik zou hem graag van je downloaden, dan heb ik in ieder geval altijd een goede cd achter de hand. Het is gewoon een orginele cd, toch?

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Aha, ik kom zo vaak van die wazige activeringstooltjes tegen, wist niet dat er zo'n productkey wijzigtooltje van Microsoft bestond. Als ik de melding krijg onjuiste productkey, dan gebruik ik gewoon die andere van mijn twee XP Pro installatiecd's. Als jij hem niet via binsearch kunt downloaden, dan wil ik desnoods die van mij wel uploaden. Dat is gewoon een copie van een orginele unbranded (niet specifiek HP) cd. Uiteraard dien jij wel jouw productkey in te voeren bij het installeren.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Je kunt ook de setupp aanpassen. Scheelt nogal wat zoek- en downloadwerk. Bevat jouw setupp 000, 270 of OEM?

[ Voor 19% gewijzigd door Trommelrem op 04-11-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 22:54

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

P-e-t-j-e schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:13:
hoi cjdijk, ik bedoel de tool van Microsoft zelf. Deze is bedoeld om 'verkeerde' licenties legaal te kunnen maken. Nu heb ik geen illegale licentie maar geen werkende licentie, maar hij zou toch moeten werken (vaker gebruikt op het werk bij klanten die 'achteraf' een licentie hebben gekocht op ons aanraden).

Aangezien ik een legale key heb wil ik hem ook graag legaal installeren via een ongemodificeerde cd. Ik zal eens kijken wat ik vind via dat binsearch.

Kromme, bedankt voor je reactie. Ik zou hem graag van je downloaden, dan heb ik in ieder geval altijd een goede cd achter de hand. Het is gewoon een orginele cd, toch?
ik heb versschillende oem cd's van dell,hp, fujitsu siemens, en als je wil haal ik hem wel even van onze VLSC af.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Pagina: 1