Heeft er iemand wel eens een kaartje gehad wat afgebroken is bij normaal gebruik?
Ik heb dit dus gehad met een SandDisk kaartje, volgens mij normaal gebruikt maar er zijn kleine stukjes plastic afgebroken. Eerst aan de zijkant en daarna de bovenkant. Die dus is blijven zitten in mijn camera.
kosten moeten maken om het stukje eruit te krijgen, is gelukkig wel gelukt! Het plastic lijkt broos en er breken makkelijk stukjes af. Hoe kan dit? te warm geworden ergens op een hete vakantie misschien??
[SANDISK = Sans Service rant]
De SanDisk ''service" weigert er op in te gaan, en biedt al helemaal geen suggesties. Het is nu een kaartje die je van je kleingeld betaalt, dus mij de ruzie niet waard, maar duidelijk is wel dat SanDisk hun "lifetime warranty" met een korreltje zout, of in dit geval een korreltje plastic van het kaartje genomen moet worden.
[/SanDisk = Sans Service rant'']
naja terug naar de positieve interesse, hoe kan het komen dat een kaartje stukgaat, crappy kaartje, een kaartlezer ergens of gewoon lomp gebruik? en wie heeft dit ook wel eens gehad. Bij voorkeur met pics en merken.
Ik heb dit dus gehad met een SandDisk kaartje, volgens mij normaal gebruikt maar er zijn kleine stukjes plastic afgebroken. Eerst aan de zijkant en daarna de bovenkant. Die dus is blijven zitten in mijn camera.
[SANDISK = Sans Service rant]
De SanDisk ''service" weigert er op in te gaan, en biedt al helemaal geen suggesties. Het is nu een kaartje die je van je kleingeld betaalt, dus mij de ruzie niet waard, maar duidelijk is wel dat SanDisk hun "lifetime warranty" met een korreltje zout, of in dit geval een korreltje plastic van het kaartje genomen moet worden.
- [small]
- Catch whatever life throws at you with SanDisk Ultra II memory cards - rugged, ..... under any conditions."
- [b]"technologies that ensure reliability and error-free performance, even under harsh conditions."
- "Durable Design Designed to withstand the toughest conditions, Even if your device doesn't survive, your SanDisk memory card will."
- "SanDisk Flash Memory Cards Survive Plane Crashes,
- "Press release : SanDisk CompactFlash card survives explosion"
- [/small]
[/SanDisk = Sans Service rant'']
naja terug naar de positieve interesse, hoe kan het komen dat een kaartje stukgaat, crappy kaartje, een kaartlezer ergens of gewoon lomp gebruik? en wie heeft dit ook wel eens gehad. Bij voorkeur met pics en merken.