Case: CM690 II Adv USB3.0 | Mobo: GA-Z77X-D3H | CPU: Core i7 3770 | MEM: Corsair Vengeance 16GB 1866Mhz CL9 | GPU: MSI N660 TF 2GD5/OC | PSU: XFX Pro 550W | SSD: Intel 520 180GB | HDD: WD WD10EZRX 1TB | MON: Samsung S24B150BL | Mouse: Steelseries Kana
Toen wij vorige weer de Asus TF300T kochten is ons verteld dat je voor dit model niet naderhand de docking los kunt kopen echter staat een blauwe docking wel te koop op Amazon.de voor 150 euro. Je moet bij aanschaf gelijk beslissen deze erbij te kopen. Dit hebben wij overigens niet gedaan i.v.m. 90 euro extra (en al een laptop en netbook in huis) en na dit negatieve bericht te hebben gelezen (voor zover dit niet door toedoen van gebruiker komt).
Overigens bij oudere Asus tablet kon je wel los de docking erbij kopen heb ik begrepen.
Overigens bij oudere Asus tablet kon je wel los de docking erbij kopen heb ik begrepen.
[ Voor 16% gewijzigd door funrider op 05-11-2012 14:42 . Reden: toevoeging links ]
Kan ook bij de TF300t, maar het is even zoeken. Let op dat ze niet compatible zijn met oudere docks: het kan er wel in, maar zit niet goed vast.
Het is overigens niet nodig je vraag zowel in een los topic als in het TF300T topic te zetten.
Het is overigens niet nodig je vraag zowel in een los topic als in het TF300T topic te zetten.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Beste tweakers,
Ikzelf heb ook een asus TF300T , heb hem destijds gekocht zonder dock , tot grote spijt nu, aangezien een dock toch handig is bij chats en opstellen van mails. Toen bij aankoop kon ik de dock bijkopen voor 50 euro bij te betalen, nu los verkrijgbaar komt die op veel meer. Daarnaast ben ik op zoek naar een witte azerty mobile dock, heb bijna overal gezocht en nergens gevonden , de qwerty is wel op amazon.com verkrijgbaar. Weet iemand hoe ik dit het beste moet oplossen ? Zelfs een 2dehands azerty dock is meer dan welkom. Ik dank jullie alvast
Ikzelf heb ook een asus TF300T , heb hem destijds gekocht zonder dock , tot grote spijt nu, aangezien een dock toch handig is bij chats en opstellen van mails. Toen bij aankoop kon ik de dock bijkopen voor 50 euro bij te betalen, nu los verkrijgbaar komt die op veel meer. Daarnaast ben ik op zoek naar een witte azerty mobile dock, heb bijna overal gezocht en nergens gevonden , de qwerty is wel op amazon.com verkrijgbaar. Weet iemand hoe ik dit het beste moet oplossen ? Zelfs een 2dehands azerty dock is meer dan welkom. Ik dank jullie alvast