[bug] nieuws artikel links

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl0m5t3r
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 17:00
nieuws: Russische omvangrijke zwarte lijst voor internetsites treedt in werking
ik zie wel een linkje verschijnen onderaan het nieuws artikel, maar niet in de tracker. zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/1zcl5io.jpg

nieuws: FTC gaat Google mogelijk aanklagen wegens misbruik van patenten
klik ik op dit artikel, dan verdwijnen ook de navigatie links onderaan het artikel, zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/21dikip.jpg

ik gebruik firefox, en krijg dit zowel met als zonder alle plugins actief. verder draai ik op w7 64bit.
ook bij een test in chrome, waarbij ik niet ben ingelogd krijg ik het zelfde verschijnsel.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
Wellicht handig om even de lay-out te gebruiken die door Zeef is opgesteld -> De Tweakers 7 Bughunt: Zoekt en gij zult winnen!

Het lijkt me namelijk een lokaal probleem, hier werkt het gewoon perfect i.c.m. Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl0m5t3r
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 17:00
ik heb zoveel mogelijk die layout aangehouden, heb er alleen geen nummertjes bij gezet.

het is hier nu ook opgelost, maar ik weet zo goed als zeker dat het geen lokaal probleem was. oa. door met 2 browsers te testen. ik gok dan ook dat het een redactie foutje was waarbij de submitter misschien iets was vergeten aan of af te vinken ( geen idee hoe het tweak cms er aan de achterkant uit ziet, maar zoiets lijkt me het meest voor de hand liggende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
bl0m5t3r schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:59:
ik heb zoveel mogelijk die layout aangehouden, heb er alleen geen nummertjes bij gezet.

het is hier nu ook opgelost, maar ik weet zo goed als zeker dat het geen lokaal probleem was. oa. door met 2 browsers te testen. ik gok dan ook dat het een redactie foutje was waarbij de submitter misschien iets was vergeten aan of af te vinken ( geen idee hoe het tweak cms er aan de achterkant uit ziet, maar zoiets lijkt me het meest voor de hand liggende).
Betwijfel het. En ik doelde er meer op dat een browser versie ontbreekt als ook het OS en bijvoorbeeld gebruikte plugins.