Welke AirPrint-printer is goed?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-07 21:56
Beste Tweakers,

Ik ben zelf nu al een poosje aan het kijken voor een goede printer thuis aangezien de huidige All-in-one printer zijn beste tijd gehad heeft en redelijk vaak hardwarematige problemen heeft. Hierdoor ben ik gaan kijken naar een printer die Airplay ondersteunt aangezien mijn ouders eigenlijk alleen de iPad gebruiken voor al hun computertaken maar nu met de huidige printer niet kunnen printen waardoor ze altijd aan mij moeten vragen of ik wat voor ze wil printen, dat is uiteraard niet de beste oplossing :9

Uiteraard ben ik als eerste gaan zoeken welke printers airplay ondersteunen maar dan blijkt dat al die printers redelijk duur zijn ±280 euro voor zo af en toe wat uitprinten is iets teveel van het goede. Vooral als je de huidige prijzen ziet van printers. (http://store.apple.com/nl...ipad_accessories/printers)

Op de engelstalige apple site staan wel meer printers maar de meeste daarvan worden al niet meer geproduceerd dus dat schiet ook niet op.

Ook heb ik uiteraard al wat afgegoogled maar dan kom ik toch vaak die hele dure printers tegen en daar ben ik niet naar op zoek. Ik zoek het liefst een printer onder de honderd euro als dat mogelijk is.

Vandaar nu mijn hoop dat iemand van jullie een goede printer met airprint thuis heeft staan en mij van een naam kan voorzien :)

Edit: Nu zelf de pagina van HP kunnen vinden en zal nu al die printers eens gaan aflopen om te zien of er nog een paar ergens te halen zijn in Nederland. (http://h10025.www1.hp.com...c=nl&product=4021935#N311)

[ Voor 10% gewijzigd door BombaAriba op 03-11-2012 15:42 . Reden: HP-link ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-07 08:59
Ik heb een tijdje geleden deze gekocht: Epson Stylus PX730 WD - http://www.epson.nl/nl/nl.../mainunits/overview/10990

Die bevalt ons prima en gebruiken met als Airprinter vanaf iPhone en iPad en met IMac's (Mac OSX Mountain Lion).
We gebruiken hem wireless via WiFi.
OSX herkent hem out of the box en download automatisch de benodigde software.

Wat mij betreft een aanradertje en heeft me maar iets van 140 euro ofzo gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Wat dacht je van de HP Photosmart 5515. Kost maar 89,99 bij Bol.com en ondersteunt Airprint.

Zelf heb ik al ruim een jaar de HP B110 (lijkt er aardig op, ouder model). Werkt prima, niets op aan te merken.

[ Voor 8% gewijzigd door Robino op 03-11-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-07 23:03

WTM

Ik heb de hp 8600 pro plus. 250 euro maar kan dubbelzijdig printen en scannen. Top apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
Bedankt voor jullie antwoorden :)

Edit:
Hieronder ook bedankt ;)

Het is een 5515 geworden omdat die niet zo duur is en de inkt ook niet zo duur is. Hetgeen dat wordt uitgeprint is geen printer die 200 euro of meer kost waard.

[ Voor 75% gewijzigd door BombaAriba op 04-11-2012 15:21 ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-07 14:05
HP Photosmart C310 heb ik hier staan. Volgens mij rond de €100,- en ondersteund AirPrint out of the box. In V&A zie ik er 1 voor €50,- staan, kan hem in de Pricewatch helaas niet vinden.

Kan uiteraard ook dubbelzijdig printen en is een all in one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456291

Epson XP-205, prima ding voor 60 euro en heeft Epson Connect icm wifi dus alles werkt out of the box. Ook een eigen epson e-mailadres waarnaar je alles kan forwarden.

Verder de Epson XP-605 of 600 (verschil is kleur). Zelfde als bovenstaand maar dan nog uitgebreider en ook voor foto's erg geschikt. Kost een euro of 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:17
Kijk is naar een printer waar een app voor is in de app store! Sommige printers hoef je dan alleen op het netwerk aan te sluiten :)

Ik weet niet of je router dit ondersteund? Ik zag een tijd terug van HP op tv een printer langs komen waarbij je kon printen van buitenshuis, en die foto's werden dan instant geprint. Zag er best leuk uit en dit kan vast ook met documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-07 09:22
Mdehoog schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:00:
Kijk is naar een printer waar een app voor is in de app store! Sommige printers hoef je dan alleen op het netwerk aan te sluiten :)

Ik weet niet of je router dit ondersteund? Ik zag een tijd terug van HP op tv een printer langs komen waarbij je kon printen van buitenshuis, en die foto's werden dan instant geprint. Zag er best leuk uit en dit kan vast ook met documenten.
Dat laatste werkt met behulp van een e-mail. Je stuurt een e-mail naar het e-mail adres van je printer (een gaar adres met allemaal letters/cijfers e.d.) en dan print je printer dat uit :). Althans; zo heb ik een paar HP printers gezien.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-07 16:36

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

HP 3520 werkt ook prima met Airprint en kost maar een paar tientjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
SanderPS3 schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:18:
[...]

Dat laatste werkt met behulp van een e-mail. Je stuurt een e-mail naar het e-mail adres van je printer (een gaar adres met allemaal letters/cijfers e.d.) en dan print je printer dat uit :). Althans; zo heb ik een paar HP printers gezien.
De printer die ik nu heb (de 5515) heeft dat dus ook. Ik heb nu dus een printer met een emailadres en apps. :+

Ik heb hem ook gelijk maar gekoppeld aan Google Cloud Print zodat hij nu op alle Apple en Google apparaten in en buitenshuis goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482575

Ik heb hier de HP Officejet 6500A Plus, printen, scannen en faxen.

pricewatch: HP Officejet 6500A Plus (CN557A)
Pagina: 1