Gamma Flux - The End

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Zoals iedereen wel weet is het einde van GF een feit. Dcypher en ProcessTree zijn failliet, niemand heeft het overgenomen.. dus..

28 januari was een saaie zondag, ik dacht eens effe wat nieuws te proberen en begon een beetje te GF'en :) dagen gingen voorbij, enkele nieuwe leden joinden en het ging alweer wat beter. nou kwam het tijdstip dat er stats 'nodig' waren, en heeft Skater (via enkele betaversies :P ) de uiteindelijke DPCH verzorgd (de eerste DPCH op 17 februari :P ). het aantal leden steeg verder en we gingen richting de top, binnen no-time stonden we op #1 in de daily's en stormden we begin maart de top 10 al binnen *D
toen werd het tijd voor een echte DPC-actie, oftewel we gingen MegaFlushen >:) in 4 dagen deden we 1.120.239 WU :9~ , we kwamen vlak achter TA die we 24 mei nog hebben ingehaald :) :P ;) uiteindelijk hebben we in de laatste uren van GF ook nog de Polen ingehaald, we zijn dus gestrand op een 'mooie' 3e plaats, mooi resultaat mensen! zeker als we weten dat we met wat meer tijd op #1 waren beland ;)

en nu?
ik ga zelf verder met Genome@Home, weer een wat kleiner project waar je met weinig mensen veel kan bereiken :P
kijk op de G@H-site en download de software! de client is een dosbox welke je met dit proggie gewoon naar je systray kan minimaliseren :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Je vergeet dat DPC al een langere historie heeft in GammaFlux..

Eerder was Chakotay al het DPC team begonnen en deed dus goed mee, echter kreeg DCypher een RAID crash (goh waar ken ik dat van) en was heel DPC gewist :(

• Melkie
  • Laatst online: 22-05 21:14
Mooie samenvatting Sequence!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Op vrijdag 01 juni 2001 10:17 schreef [eNeRGy] het volgende:

Eerder was Chakotay al het DPC team begonnen en deed dus goed mee, echter kreeg DCypher een RAID crash (goh waar ken ik dat van) en was heel DPC gewist :(
Klopt Energy, toen deed ik ook al mee. Toen we weer opnieuw waren begonnen, hebben ze nog een crash gehad, en waren alle namen foetsie, toen heb ik het opgegeven. Een normaal bedrijf heeft toch ook een dagelijkse backup?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En ging het bij Team ColdFusion ook :)
We hebben eerst, alles opgezet proxy & stats
een kleine buffer opgebouwd en hadden een datum staan voor onze eerste (mega)flush :)
maar toen kwam het bericht: GF is voorbij.
Dus hebben we onze buffer maar wat eerder geflusht, en hebben op een van de laatste dagen een derde plek gehad :)
Jammer dat het voorbij is, we hadden namelijk met wat we wouden in zetten, dagelijks hoog kunnen staan :)
Voorlopig hebben we alles weer op RC5 en gaan kijken waar we dan in gaan mee doen :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

:'(

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo is ook nog steeds een beetje verdrietig... ;(

Maar mijn koetje staat alweer fulltime te draaien, dus ik kom wel weer over de klap heen...

* Blistimo houdt zich overigens nog steeds aanbevolen aanvullende stats voor Genome@Home te maken hor... ook al doe ik daar dus niet aan mee... *D

D3 char(s)

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tis inderdaad jammer . .
Het was wel een leuk project, mede doordat we de laatste tijd zo goed gingen. In mijn omgeving had ik zelf net een aantal mensen overgehaald. . .

R.I.P. Gamma Flux

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
opzoek naar het volgende off-line project :)

iets met lenzen

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft veel plezier gehad in dit kleine project en kijkt met plezier terug.

Verwijderd

nou das ook weer goed kut, was ik net begonnuh met GF stoppen ze er al weer mee :(

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

tja... tis jammer...
waren goed opweg om op nr1 te komen...
ach ja... nu kunnen we ons wel bij andere projecten weer meer omhoog werken :)

Merkez

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Oké, ik ben nu ook bezig m'n bakken over te zetten naar G@H, wel irritant trouwens dat team nummer is echt lang. :(

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 10:17 schreef [eNeRGy] het volgende:

uhm, ik ga liever voor de succes-verhalen :P ;)

enne nieuwe G@H-leden: welkom!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wat voor nut heeft je sig nou nog, Sequence??? :P ;)

D3 char(s)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Lees: patser modus
lees: spam
lees: wel koel allemaal :)

http://mrfloris.com

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 17:48 schreef Blistimo het volgende:
Wat voor nut heeft je sig nou nog, Sequence??? :P ;)
welke sig? ;)

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 17:55 schreef Sequence het volgende:

[..]

welke sig? ;)
Waar is je G@H signature + FAQ!! >:)
Pagina: 1