Zoals iedereen wel weet is het einde van GF een feit. Dcypher en ProcessTree zijn failliet, niemand heeft het overgenomen.. dus..
28 januari was een saaie zondag, ik dacht eens effe wat nieuws te proberen en begon een beetje te GF'en
dagen gingen voorbij, enkele nieuwe leden joinden en het ging alweer wat beter. nou kwam het tijdstip dat er stats 'nodig' waren, en heeft Skater (via enkele betaversies
) de uiteindelijke DPCH verzorgd (de eerste DPCH op 17 februari
). het aantal leden steeg verder en we gingen richting de top, binnen no-time stonden we op #1 in de daily's en stormden we begin maart de top 10 al binnen 
toen werd het tijd voor een echte DPC-actie, oftewel we gingen MegaFlushen
in 4 dagen deden we 1.120.239 WU
, we kwamen vlak achter TA die we 24 mei nog hebben ingehaald
uiteindelijk hebben we in de laatste uren van GF ook nog de Polen ingehaald, we zijn dus gestrand op een 'mooie' 3e plaats, mooi resultaat mensen! zeker als we weten dat we met wat meer tijd op #1 waren beland 
en nu?
ik ga zelf verder met Genome@Home, weer een wat kleiner project waar je met weinig mensen veel kan bereiken
kijk op de G@H-site en download de software! de client is een dosbox welke je met dit proggie gewoon naar je systray kan minimaliseren
28 januari was een saaie zondag, ik dacht eens effe wat nieuws te proberen en begon een beetje te GF'en
toen werd het tijd voor een echte DPC-actie, oftewel we gingen MegaFlushen
en nu?
ik ga zelf verder met Genome@Home, weer een wat kleiner project waar je met weinig mensen veel kan bereiken
kijk op de G@H-site en download de software! de client is een dosbox welke je met dit proggie gewoon naar je systray kan minimaliseren