[Windows 8] upgrade voor 30 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-04 20:24
Beste medetweakers,

Ik zag deze actie van MS voorbij komen: http://windows.microsoft...._WOL_DIS_ShopHP_FPP_Light

Mijn vraag nu was, heeft iemand dit al gedaan? Krijg je hierbij een key, en kan je gewoon een clean install hiermee doen?

Met vriendelijke groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
Paul - K schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:55:
[...] Mijn vraag nu was, heeft iemand dit al gedaan? Krijg je hierbij een key, en kan je gewoon een clean install hiermee doen? [...]
Je koopt het via de website. Dan wordt er een programma gedownload. Met dit programma kan je je Windows upgrade of een USB/DVD maken waarmee je kan upgraden. Het programma laat ook een key zien. Die key krijg je ook per e-mail.
In het [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3 topic hebben meerdere mensen (lees 10+) deze actie gedaan.

Eventueel kan je later nog voor ongeveer 18E een Backup DVD laten opsturen. Informatie daarover staat in de mail die je krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 03-11-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:45
Paul - K schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 11:55:
Beste medetweakers,

Ik zag deze actie van MS voorbij komen: http://windows.microsoft...._WOL_DIS_ShopHP_FPP_Light

Mijn vraag nu was, heeft iemand dit al gedaan? Krijg je hierbij een key, en kan je gewoon een clean install hiermee doen?

Met vriendelijke groet :)
Ongelooflijk dat je op dit forum een week lang aan berichten gewoon negeert en niet leest. Je plempt een vraag neer waar hier al ruim een week over wordt gesproken. Is het niveau van Tweakers dan echt zover gedaald?
Ga maar lekker door alle berichten lezen in plaats van het forum te vervuilen met je suffe vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-07 14:59
Nee, niemand heeft dat nog gedaan Paul. Jij bent de eerste die met deze geweldige actie aankomt. Heel erg bedankt!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoals je ziet ben je echt niet de enige. Hier op GoT verwachten we dat je eerst zelf gaat zoeken, alvorens een topic te openen. Google staat vol met deze berichten, hier op GoT is het ook niet onopgemerkt gebleven. Er wordt inzet verwacht hier en jij toont geen. Voor iemand die hier langere tijd zit, had ik beter verwacht.

Dit topic gaat op slot.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.