Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[V&A] [BUG], verkochte artikelen worden zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wanneer je drukt op een add nadat je je eigen postcode en de max. afstand hebt ingevuld.
En je drukt op vorige (in je browser) krijg je opeens advertenties te zien die al verkocht zijn en een hele tijd geleden geplaatst zijn.

Afbeelding:
http://www.1-market.eu/wp-content/uploads/2012/11/tweakers-bug.png

Ik zie net dat ik dit probleem niet kan reproduceren als ik direct naar de link ga, dan op een add druk en dan op vorige druk.
Het gaat er dus om dat je vanaf de homepage naar de V&A gaat dan beneden je postcode invult en op zoeken drukt.
Vervolgens de max. afstand instellen en dan druk je op een add en daarna in je browser op vorige.

Het lijkt er dus op dat je dit probleem niet krijgt wannneer je dit via een link/ url doet.

Er is nog iets vreemd wanneer je op deze pagina terechtkomt krijg je dus adds te zien die al verkocht zijn of een lange tijd geleden geplaatst zijn, echter staat er bij de adds bijv. 9 min. geleden geplaatst.

Dit probleem heb ik op Google Chrome Versie 22.0.1229.94 m, zonder plug ins.
Besturingssysteem: Windows 7 Home premium service pack 1

Edit: Sinds 11-11-2012 komt de bug bij mij niet meer voor.
Edit2: Ik zie net dat de bug toch niet is opgelost, ik krijg weer oude adds bovenaan te zien als de bovenstaande stappen worden gevolgd.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2012 21:47 ]