[OSX ML] Magic Trackpad klikt op vreemdste momenten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Sinds afgelopen maand is me wat raars opgevallen. Als ik mijn mbp gebruik doet mijn muis rare dingen... Na veel reproduceren blijkt het mijn magictrackpad te zijn.

Wat is het probleem?
Nou als ik gewoon muis en je gaat over een bestand dan opent deze in eens of je gaat ineens slepen. Klik je op vorige dan ga je ineens twee sites terug.
Hij 'klikt' dus op de raarste momenten terwijl ik fysiek niks doe. In Toegangelijkheid kan ik niks vinden, en in muis opties staat de aanraakklik uitgeschakeld. Batterijen ook net vervangen, dat mocht ook niet helpen.

Is mijn trackpad kapot? Of is het een software bug? Beetje google zegen ze telkens dat het bij een update is verholpen... Herkent iemand dit? Dit is vet vervelend. 8)7

[edit] nu als ik de aanwijzer met mijn magic trackpad op een file zet en laat hem los is het aftellen en dan word ineens het bestand geopend... trackpad uit geen problemen... eens met apple bellen, hopen dat ik het nog binnen de garantie kan laten vallen. Heb dit ding nog maar net een jaar... 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door xppn op 04-11-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Naar Amsterdam gaan en hem inruilen aangezien je hem nog geen jaar hebt lijkt mij de beste optie. Uitvinden wat er mis is kan ook behoorlijk veel tijd in beslag nemen en van zo'n afstand is dat eigenlijk niet te zeggen. Wie weet is het software matig, wie weet hardware matig.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Ik heb hem dus net een jaar. Zit er 1 maand overheen.
En Amsterdam is niet naast de deur... :-(

[ Voor 5% gewijzigd door xppn op 05-11-2012 12:33 ]