Toon posts:

Vaag (software) probleem Samsung c7700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers,

Ik heb een heel vaag probleem met mijn tv.
Heb et probleem ook al voorgelegd bij de samsung support maar aangezien ik meer vertrouwen heb dat jullie mij verder kunnen helpen copy-paste ik mijn probleem ook even hier :

Hallo Samsung,
Sinds gister heb ik een supervaag probleem met mijn c7700.
De tv opent opeens uit zichzelf het menu, of veranderd van source en doet dit soms zo 3-4 keer achter elkaar en dan opeens 2 tot 10 min niet, en dan opeens weer.. Tis echt random dat hij het doet. Ook gaat hij uitzich zelf naar winkel(demo) modus zodat ik steeds via de plug en play alles weer moet instellen. Na 10+ keer per dag dit gedaan te hebben wordt je toch wel enigsinds gefrustreerd...!

Wat ik geprobeerd heb :
-Nieuwste firmware geinstaleerd
-TV van het netwerk gehaald
-CAM-module er in en eruit gehaald
-TV hele nacht van het stroom gehad

Alles zonder ook maar enig resultaat.

Wat o wat kan dit zijn, en belangrijker nog, hoe los ik dit op?
Lekkere timing ook weer van me TV, net in het weekend :(.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

mvg JJ

Wie o wie kan mij helpen met die vage probleem?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik denk dat het touchpaneel aan de voorkant van de TV spontaan aanrakingen detecteert. Demo-mode kun je daarmee ook aan- en uitzetten (menu-knop op de TV ingedrukt houden terwijl de volume-indicator in beeld is, als ik het goed heb).

Verwijderd

Topicstarter
Zou mogelijk zijn, maar hoe ga ik dat probleem oplossen?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:38
Heb je geen IR source per ongeluk? Mijn computermonitor of bepaalde lamp zenden namelijk ook IR stralen uit waardoor een ontvanger nogal vreemd gedrag kan vertonen. Of heb je misschien van stopcontact veranderd en is de tv nu niet meer geaard?

Voor in de toekomst is het trouwens handig om gewoon Nederlands te gebruiken en geen sms-taal zoals 'tis', als een medewerker dat namelijk moet laten vertalen kan hij misschien niet goed antwoord geven op jouw vraag.

Verwijderd

Topicstarter
alex3305 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:32:
Heb je geen IR source per ongeluk? Mijn computermonitor of bepaalde lamp zenden namelijk ook IR stralen uit waardoor een ontvanger nogal vreemd gedrag kan vertonen. Of heb je misschien van stopcontact veranderd en is de tv nu niet meer geaard?

Voor in de toekomst is het trouwens handig om gewoon Nederlands te gebruiken en geen sms-taal zoals 'tis', als een medewerker dat namelijk moet laten vertalen kan hij misschien niet goed antwoord geven op jouw vraag.
Er zijn verder geen apparaten bij gekomen die dat probleem zouden kunnen veroorzaken. Ook ben ik niet van stopcontact veranderd. Het lijkt er nu op dat het probleem zich voordat als de de tv +- 5 tot 10 min aanstaat, het dan ongeveer 5 tot 10 keer achter elkaar doet en daarna een hele tijd niet weer....

En verder over je opmerking over mijn "typ" gebruik, ik sms eigenlijk nooit tot zelden, misschien 1 smsje per week, en om nou over 1 woordje zo'n opmerking te typen vindt ik een beetje onnodig... Ben geen hoogleraar nederlands dus je hoeft me niet te wijzen op enige typfoutjes o.i.d. En ik denk niet dat als het vertaald zou moeten worden dat het hele verhaal op 1 klein woordje niet meer te begrijpen is...

Desalniettemin bedankt voor je reactie

Verwijderd

Hoi, ik heb hetzelfde probleem met mijn tv, alleen ik heb een andel model nl, le32a557p? Is hier een oplossing voor?
Pagina: 1