Hallo beste tweakers,
Ik heb een heel vaag probleem met mijn tv.
Heb et probleem ook al voorgelegd bij de samsung support maar aangezien ik meer vertrouwen heb dat jullie mij verder kunnen helpen copy-paste ik mijn probleem ook even hier :
Hallo Samsung,
Sinds gister heb ik een supervaag probleem met mijn c7700.
De tv opent opeens uit zichzelf het menu, of veranderd van source en doet dit soms zo 3-4 keer achter elkaar en dan opeens 2 tot 10 min niet, en dan opeens weer.. Tis echt random dat hij het doet. Ook gaat hij uitzich zelf naar winkel(demo) modus zodat ik steeds via de plug en play alles weer moet instellen. Na 10+ keer per dag dit gedaan te hebben wordt je toch wel enigsinds gefrustreerd...!
Wat ik geprobeerd heb :
-Nieuwste firmware geinstaleerd
-TV van het netwerk gehaald
-CAM-module er in en eruit gehaald
-TV hele nacht van het stroom gehad
Alles zonder ook maar enig resultaat.
Wat o wat kan dit zijn, en belangrijker nog, hoe los ik dit op?
Lekkere timing ook weer van me TV, net in het weekend
.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
mvg JJ
Wie o wie kan mij helpen met die vage probleem?
Ik heb een heel vaag probleem met mijn tv.
Heb et probleem ook al voorgelegd bij de samsung support maar aangezien ik meer vertrouwen heb dat jullie mij verder kunnen helpen copy-paste ik mijn probleem ook even hier :
Hallo Samsung,
Sinds gister heb ik een supervaag probleem met mijn c7700.
De tv opent opeens uit zichzelf het menu, of veranderd van source en doet dit soms zo 3-4 keer achter elkaar en dan opeens 2 tot 10 min niet, en dan opeens weer.. Tis echt random dat hij het doet. Ook gaat hij uitzich zelf naar winkel(demo) modus zodat ik steeds via de plug en play alles weer moet instellen. Na 10+ keer per dag dit gedaan te hebben wordt je toch wel enigsinds gefrustreerd...!
Wat ik geprobeerd heb :
-Nieuwste firmware geinstaleerd
-TV van het netwerk gehaald
-CAM-module er in en eruit gehaald
-TV hele nacht van het stroom gehad
Alles zonder ook maar enig resultaat.
Wat o wat kan dit zijn, en belangrijker nog, hoe los ik dit op?
Lekkere timing ook weer van me TV, net in het weekend
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
mvg JJ
Wie o wie kan mij helpen met die vage probleem?