[X360] Halo: CEA system link campaign probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Topicstarter
Ik heb op 't moment 2 tvs en 2 360s (oude generatie + een slim) staan, elk met een schijfje van Halo: CEA. De consoles heb ik verbonden middels een crossover kabel voor system link en ze zijn allebei voorzien van de laatste Xbox + Anniversary update. Wanneer ik op beide campaign selecteer en vervolgens m'n netwerk op 'System Link' zet, kunnen ze elkaar echter niet zien. Zodra ik switch naar de MP werkt het perfect, maar als ik vervolgens terug ga naar campaign kunnen ze elkaar gewoon niet vinden. :?

Het doel is om morgen met een vriend de game in co-op uit te spelen, ieder z'n eigen tv. Ik heb echter vanalles geprobeerd maar krijg 't met geen mogelijkheid aan de praat en op internet heb ik 3 topics met hetzelfde probleem kunnen vinden maar geen bevatte een oplossing. Zijn er hier tweakers die 't uberhaubt aan de praat hebben gekregen of die tegen hetzelfde aanliepen? Het is een beetje een noodsituatie aangezien 't op 't allerlaatste moment niet blijkt te werken. :-( Ik hoop dan ook echt dat er iemand een oplossing heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik heb ook geen directe oplossing/kan niks vinden dan problemen maar geen oplossingen. Maar meedenkend: Zijn de Xboxxen met Live verbonden? Dan zou je de campaign online kunnen spelen. Anders beide Xboxxen aansluiten op 1 router/switch die geen verbinding met inet heeft .

Hier heb je trouwens de Xbox support pagina voor system links.

Succes. En als het allemaal niet lukt gewoon splitscreen los gaan. Is ook gewoon mooi. Veel plezier met Halo weekend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Topicstarter
Bedankt exactor! Het is uiteindelijk toch nog gelukt, maar wel op een vage manier. Ik had em dus met een Xbox Live silver account aangesloten op internet, hij heeft toen ook staan updaten en beide versies hadden v1.1 rechtsboven in 't scherm staan. Toen ik echter 't gold account van een vriend heb geleend kwam er ineens nog een update binnen en daarna deed 't offline account het wel. :?

Uiteindelijk zijn we maar halverwege gekomen omdat we te druk bezig waren met alles bezichtigen en vergelijken (heel grappig trouwens, om van de cutscenes zowel de oude als nieuwe versie tegelijk te zien). :P Maar echt super om een oude game in hedendaagse staat te kunnen herbeleven!