Ik heb op 't moment 2 tvs en 2 360s (oude generatie + een slim) staan, elk met een schijfje van Halo: CEA. De consoles heb ik verbonden middels een crossover kabel voor system link en ze zijn allebei voorzien van de laatste Xbox + Anniversary update. Wanneer ik op beide campaign selecteer en vervolgens m'n netwerk op 'System Link' zet, kunnen ze elkaar echter niet zien. Zodra ik switch naar de MP werkt het perfect, maar als ik vervolgens terug ga naar campaign kunnen ze elkaar gewoon niet vinden. 
Het doel is om morgen met een vriend de game in co-op uit te spelen, ieder z'n eigen tv. Ik heb echter vanalles geprobeerd maar krijg 't met geen mogelijkheid aan de praat en op internet heb ik 3 topics met hetzelfde probleem kunnen vinden maar geen bevatte een oplossing. Zijn er hier tweakers die 't uberhaubt aan de praat hebben gekregen of die tegen hetzelfde aanliepen? Het is een beetje een noodsituatie aangezien 't op 't allerlaatste moment niet blijkt te werken.
Ik hoop dan ook echt dat er iemand een oplossing heeft!
Het doel is om morgen met een vriend de game in co-op uit te spelen, ieder z'n eigen tv. Ik heb echter vanalles geprobeerd maar krijg 't met geen mogelijkheid aan de praat en op internet heb ik 3 topics met hetzelfde probleem kunnen vinden maar geen bevatte een oplossing. Zijn er hier tweakers die 't uberhaubt aan de praat hebben gekregen of die tegen hetzelfde aanliepen? Het is een beetje een noodsituatie aangezien 't op 't allerlaatste moment niet blijkt te werken.